Ga naar inhoud

Maxtor's nieuwe technologie: Liquid


Aanbevolen berichten

Op de site staat een ronduit belachelijke beschrijving van de schijf: [i:acd3804808]Maxtor heeft een technologische voorsprong opgebouwd, waardoor de onderneming in staat is voortdurend nieuwe en hoogwaardige producten op de markt te brengen. Maxtor brengt nu als eerste de udma 133 harddisk supersnel en fluisterstil wat kan men nog meer wensen?Betrouwbaarheid!?Natuurlijk , en die is subliem door allerlei technisch vernuft is uw data in betrouwbare handen. En de 3 jaar garantie onderstreept dat alleen maar. Deze schijf past natuurlijk ook op udma 33/66/100 moederborden. Dit is de zeer stille liquid uitvoering!deze hd wordt ook niet zo warm als een "normale"hd op 7200 toeren Kijk hier voor meer informatie deze maxtor hd. Levertijd: 1-3 dagen. [/i:acd3804808] Conclusie: deze schijf is extra stil t.o.v. andere harde schijfen (dit wordt door de term 'liquid' aangegeven)
Link naar reactie
jack heeft gelijk.....!!!! en die verplichting hebben nu al alle winkels! (ook al weten velen het zelf waarschijnlijk nog niet.....) er geld een termijn van twee jaar na levering. als er bevoorbeel in een gekocht systeem na 23 maanden de dvd-rom kapot gaat hoort die vervangen te worden door de winkelier. (voor die dvd-rom heb je dan wel gek genoeg nog maar een maand garantie, tot de 24e maand dus vanaf levering van het systeem) trouwens geld die regel ook voor particuliere verkoop, tenzij er uitdrukkelijk bij vermeld dat de garantie beperkt word tot 1 jaar!!)
Link naar reactie
[quote:b3587b582c="diniz"][quote:b3587b582c="MobFigure"]Aanrader! ! ! ! !: Western digital 7200 rpm 8 mb cache!!!!!!![/quote:b3587b582c] Motivatie??? Ik vind namelijk de snelheidswinst op sommige onderdelen niet op wegen tegen de Maxtor en de IBM.[/quote:b3587b582c] Ja ik heb eigenlijk nog nooit maxtor harde schijven gehad, ik heb eigenlijk altijd western digital gehad en ben ik heel erg teverden over maar ik zei dat dit een aanrader was om dat deze schijf ten opzichte van mijn oude 2 mb western digital wel merkbaar sneller is.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...