Ga naar inhoud

HD met liquid bearing


Aanbevolen berichten

[quote:4dcc534f28="Booster"]Nee dat valt helemaal niet mee en dat plaatje moet weg![/quote:4dcc534f28] Ík vind het wel meevallen, jij klaarblijkelijk niet. Een ieder heeft het recht op een eigen mening, je kunt hoogstens zeggen dat jij het niet vindt meevallen. Bovendien is je reactie een beetje aggressief en dat komt niet zo goed over. Je hebt ook kans dat je, door mensen aan te vallen, het tegenovergestelde bereikt. Het plaatje heeft, door de tekst, relevantie met computers. De dame in kwestie poseert wel, maar neemt geen extreme houding aan. Ze is niet dik aangekleed, maar op een warme zomerse dag lopen sommige dames daadwerkelijk in vergelijkbare kleding rond. Dus vind ik dat het moet kunnen. Als verscheidene mensen het met jou eens zijn dat dit plaatje weg moet is het beter dat deze sig verdwijnt, maar als jij de enige bent zou ik het jammer vinden als jij je zin krijgt, alleen doordat je een hoop kabaal maakt maar zonder dat er mensen achter je staan. Daarom heb ik gereageerd.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...