Ga naar inhoud

Fotoprinter


Aanbevolen berichten

[quote:59d151ea4e="plextor"]wat denk je er van om eff naar een pcboer te gaan. die verkopen namelijk die dingen[/quote:59d151ea4e] Beetje bot antwoord Plextor. Het forum is bedoeld om ervaringen met elkaar te delen. En ik vind dit een dood normale vraag. Allicht dat er mede forummers zijn die hier wel foto's uitprinten op een printer. Een pc boer is ook maar een pc boer. Die verkoopt m.i dat waar hij het meest aan kan verdienen aan een leek.
Link naar reactie
Even als reactie op bijde antwoorden: Natuurlijk is dit een hele normale vraag. Het is alleen ook zo dat deze vragen veel vaker worden gesteld. Meestal (eigenlijk altijd) is er niemand die er een goed antwoord op kan/gaat geven. (uitzonderingen daargelaten). Mijn mening is dat je het beste naar bijv de Mediamarkt kan gaan om daar een paar modellen te bekijken. Ik zou zelf niet zosnel iets kopen bij de Mediamarkt, maar kijken en vragen kan daar prima. Mocht je dan een keuze hebben gemaakt dan kun je altijd gaan kijken waar de spullen het goedkoopst zijn te krijgen.
Link naar reactie
zelf foto printen.... is mij erg tegen gevallen, hoge kosten (zowel papier als inkt), toch niet zo'n mooie kwaliteit, kleuren verbleken op den duur en ik had erg veel moeite met de juiste instellingen te vinden: prachtig rood op de pc werd bleek rood op papier.... stuur nu de foto's naar de hema en ben tevreden over het resultaat...... Maar ...laat je niet ontmoedigen, ga her en der in pc- en fotozaken kijken en vraag ook eens bij een cursus digitaal fotobewerken ofzo wat de ervaringen zijn. Vooral veel kijken maakt veel duidelijk
Link naar reactie
Ik raad een fotoprinter ook een beetje af. Die kwaliteit vergeleken met digitale afdrukservices zoals de hema is idd. veel minder. Wat wel het voordeel is van een fotoprinter is dat je een hele goede printer hebt om zo nu en dan eens een andere afbeelding uit te printen, of foto's te vergroten. De prijs van een fotoprinter is wel te doen, maar als je inktpatronen op zijn, of als je nieuw papier nodig heb ben je weer een fortuin kwijt. Foto's bewerken kun je ook gewoon doen als je daarna je volgeschreven cd'tje naar de hema brengt en een tijdje later weer ophaalt. Er zijn trouwens in elke stad ook wel kleinere fotozaakjes die je foto's van cd ontwikkelen. Deze zijn meestal sneller en goedkoper dan de hema. succes met je keuze.
Link naar reactie
[Heb de canonS800.Print prachtige foto's.Verbruik inkt valt echt mee.Deze printer is denk ik niet meer overal tekoop.Ik heb eerst op internet alle reviews van fotoprinters opgezocht, daarna bij de media markt gekeken, (prijzen) en toen naar mijn PCboer om tekijken of het verschil in prijs niet tegroot was.Je koopt je PCspullen toch het liefst bij je eigen PCboer.In mijn geval had hij de S800 in de aanbieding...dus. Papier kun je inderdaad het beste bij de Mediamarkt kopen , lekker goedkoop
Link naar reactie
Ik heb een canon S500. Gekocht als aanbieding bij Dixons en ik print daar heel mooie foto's mee. De printer is best zuinig met inkt en heeft 4 aparte tankjes zodat de kleuren niet allemaal tegelijk vervangen hoeven te worden. Scheelt weer in de kosten. De kwaliteit van de proffessionele afdruk centra is uiteraard veel beter maar als af en toe eens wat foto's af wilt drukken is zo'n Canon zeker geen verkeerde printer. De S500 is volgens mij inmiddels vervangen voor de S520.
Link naar reactie
Ik zou de foto's die je wilt afdrukken simpelweg uploaden of op CD wegbrengen naar een (online)printservice. De foto's staan dan op normaal fotopapier. Printen is doorgaans duurder en tevens zijn de afdrukken slechter van kwaliteit dan die van een afdrukcentrale. Daarbij zijn ze ook nog eens erg gevoelig voor licht en vocht en hebben dus een beperkte levensduur.
Link naar reactie
[Mijn afdrukken op Canofotopaper kunnen zich redelijk meten met wat bij Kruidvat wegkomt.De foto's blijven volgens Canon minstens 25 jaar goed.(wel goed behandelen -licht enz).Moet wel zeggen dat de printer neit in het goedkope segment valt, er zitten 6 patronen in , da kos ook geld. Maar de foto's zijn prachtig, wat wil je nog meer-prima fotoprinter ,snel, en als gewone printer ook prima.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...