Ga naar inhoud

Help!!! mn HD flipt


Aanbevolen berichten

Heb al een tijdje geleden een nieuwe harddisk gekocht: IDE 40.0 Gb Maxtor 5400/100 4K040H2 (zo staat op factuur) Toen ik die indertijd in mn oude computer aansloot werkte hij totaal niet naar behoren, hij was heeeeeeel traag! dacht dat t aan mn computer lag, en omdat ik toch een nieuwe wilde aanschaffen heb ik dr verder nix mee gedaan. Heb ondertussen een nieuwe computer met asus a7v333, amd XP 2000 en een Maxtor hd 7200 toeren 40 gig schijf dr in (die prima werkt!!) So what's the problem: Als ik die kl*te hd dus dr bij stop en XP opstart krijg ik al de melding: SMAR Failure Predicted on Secondary Slave Maxtor 4D040H2 en: warning: immediately back-up your data and replace your hard disk drive a failure may be imminent. je kan nauwelijks bestanden overzetten naar die schijf (werkt traag... of je krijgt foutmelding over cyclische redundantie???) ook dr af halen gaat niet, en soms zijn je gegevens ineens (en voorgoed :-? weg) heb dr al naar gekeken met partitionmagic... Iemand nog ideeen, of gewoon terug sturen naar 1to0 (webwinkel)??? Alvast hartstikke bedankt!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...