Ga naar inhoud

EASY CD Creator 4


Aanbevolen berichten

Ik heb een probleem. Sinds ik Windows XP vorige week heb geïnstalleerd werkt mijn software voor de CD-writer niet meer. Het gaat om Easy CD Creator 4, en de computer geeft aan dat ik een update kan halen op www.roxio.com Echter, hier zijn allerlei updates in tal van soorten te downloaden en ik heb er al verscheidene geprobeerd: zonder resultaat. Wie lost dit probleem op? Of moet ik gewoon die hele EASY CD Creator weggooien en andere software kiezen...?
Link naar reactie
Dit verschijnt er in beeld bij Help en Ondersteuning bij Windows XP Professional: Verouderde toepassingen en apparaatstuurprorgramma's Toepassing/Apparaat Naam van stuurprogrammabestand Fabrikant Help DirectCD UdfReadr.sys Roxio, Inc. Meer informatie DirectCD cdudf.sys Roxio, Inc. Meer informatie CD Recording Software cdralw2k.sys Roxio, Inc. Meer informatie CD Recording Software cdr4_2k.sys Roxio, Inc. Meer informatie De specifieke bestanden zijn nergens te vinden en als je een complete update wilt halen bij roxio.com dan gaat het altijd om een trial versie.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...