Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

To: All Waarschijnlijk heb je een versie die in der tijd bij een plextor retail brander in de doos heeft gezeten. Aan de hand van het ingegeven serie nummer weet NERO bij welke brander deze is gelevert, en wijgert te werken met andere merken branders. Laat je registreren voor een nieuw serienummer bij Ahead je krijgt dan een nieuw serienummer en het werkt. :wink:
Link naar reactie
[quote:5309d532bc="Wisja"]Dat was dus inderdaad wat ik wilde weten, de beveiliging zit ingebouwd in het serienummer.[/quote:5309d532bc] Yep. Inderdaad het serienummer bepaald wat je wel en niet kunt. MP3 converteren en branden bijvoorbeeld en welk merk CD-R/W ( Bij de retail versie van een brander geleverd ) , of Normaal de retail versie van Nero zelf.
Link naar reactie
Ik hoop dat het lukt om bij ahead een serienummer opnieuw te laten registreren zonder te moeten betalen. ALs ik het zo lees, gebruik je een Nero-CD die is megeleverd bij een plextor. Die werkt alleen voor die plextor. (zo worden ze bij de retail versie van een brander meegeleverd) Je hebt een HP dus zal je de brander software moeten gebruiken die met de hp is meegeleverd of je moet een volledige licentie aanscahffen van Nero die brander onafhankelik is Succes ermee 8)
Link naar reactie
[quote:fc6c305187="Bosje"]Ik hoop dat het lukt om bij ahead een serienummer opnieuw te laten registreren zonder te moeten betalen. ALs ik het zo lees, gebruik je een Nero-CD die is megeleverd bij een plextor. Die werkt alleen voor die plextor. (zo worden ze bij de retail versie van een brander meegeleverd) Je hebt een HP dus zal je de brander software moeten gebruiken die met de hp is meegeleverd of je moet een volledige licentie aanscahffen van Nero die brander onafhankelik is Succes ermee 8)[/quote:fc6c305187] Ja je moet inderdaad betalen voor registratie. En nee het heeft met de CD met Nero erop niets te maken, zoals ik eerder schreef is alleen het serie nummer dat erbij zit bepalend voor wel of niet werken. Koop dus gewoon een serienummer door te registreren bij Ahead en dan kun je wel de CD gewoon gebruiken met alle branders. Het enige verschil is dat je hem niet hoeft te downloaden.
Link naar reactie
[quote:0d86d69060="Zocor"][quote:0d86d69060="Bosje"]Ik hoop dat het lukt om bij ahead een serienummer opnieuw te laten registreren zonder te moeten betalen. ALs ik het zo lees, gebruik je een Nero-CD die is megeleverd bij een plextor. Die werkt alleen voor die plextor. (zo worden ze bij de retail versie van een brander meegeleverd) Je hebt een HP dus zal je de brander software moeten gebruiken die met de hp is meegeleverd of je moet een volledige licentie aanscahffen van Nero die brander onafhankelik is Succes ermee 8)[/quote:0d86d69060] Ja je moet inderdaad betalen voor registratie. En nee het heeft met de CD met Nero erop niets te maken, zoals ik eerder schreef is alleen het serie nummer dat erbij zit bepalend voor wel of niet werken. Koop dus gewoon een serienummer door te registreren bij Ahead en dan kun je wel de CD gewoon gebruiken met alle branders. Het enige verschil is dat je hem niet hoeft te downloaden.[/quote:0d86d69060] sorry was niet duidelijk : hij moet dus een licentie aanschaffen, dat bedoelde ik.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...