Ga naar inhoud

Nieuwe laptop kopen....


Aanbevolen berichten

Onlangs is mijn laptop gestolen en wordt het dus tijd voor een nieuwe. Ik had een 1,13ghz Intel P3, 256mb/256cache en 20gb harddisc, DVD. Nu zijn er nieuwe modellen op de markt die ook CDW hebben en nog een stukje sneller zijn. Daarvan zijn de Toshiba 101 en 102mijn favorieten, met 1,7ghz Intel P4, 256mb/256cache, 20gb, DVD en CDRW en CDW. Nu blijkt dat de meeste winkels mij willen verrassen met de opvolger, de 203, tegen een enorme prijs van 2699,- terwijl die niet veel verschilt van de andere twee. Als ik doordram en toch naar de 101 of 102 informeer, zegt men dat ik dan beter de 503 kan nemen die voor 1899,- in de vitrine staat. Gemakshalve vergeet men dat deze een Intel P3 van 1,3ghz heeft, even een stuk minder dan de rest. Hoe kan ik toch aan die 102 komen? Is het zo moeilijk voor een winkelketen om dit model te bestellen?
Link naar reactie
Ik maak uit je verhaal dus op dat je al weet welke laptop je wilt hebben. Natuurlijk gaan verkopers zeuren over modelen die ze al hebben staan, die moeten ze als eerste kwijt. Ik zou gewoon zeggen dat je het gewenste model wilt hebben en dat ze dat voor je moeten bestellen. Een beetje winkel zou dat zeker doen, maar doen ze het niet dan zou ik zeker naar een andere winkel gaan. P.S. Ik ben even benieuwd om welke winkel het hier gaat ...... :wink: Het is nu toch al geen reclame meer, maar eerder afkraken..... :P
Link naar reactie
Wel, Dynabyte, waar ik heel tevreden over was, meldde mij per email vanuit het hoofdkantoor dat ze alleen voor de modellen met 1,33ghz hadden gekozen. RAF´s hoofdkantoor zegt dat het of de 203 wordt, die me echt te duur is, of anders die 1,33ghz-bak. Wat er tussenin zit en dus veel beter op de consument z´n wensen is afgesteld, dat hebben ze dus niet in huis.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...