Ga naar inhoud

Lade Brander Sluit Traag


Aanbevolen berichten

[quote:69ee984629="lykele"][quote:69ee984629="plextor"][quote:69ee984629="jdlhaye"]Weet ik genoeg! En inderdaad mooi spul!!![/quote:69ee984629] :lol: :lol: :lol:[/quote:69ee984629] Plextor die reclame maakt voor LITE ON??? Kweet dat er weinig verschil tussen zit, maar dit is wel erg absurd, net als dat iemand van windows reclame gaat maken voor LINUX[/quote:69ee984629]San Fransisco :wink: kijk jij maar uit op 11 september.daar hebben wij lekker geen last van :lol:
Link naar reactie
[quote:a27dd8b600="Bosje"]San Franciso is pas in mei 2002 op het forum gekomen plextor. Hij kent je jarenlange achtergrond niet 8) :P :wink: Mooi spul, heb een Lite-on en een Plextor[/quote:a27dd8b600] Tsja, je moet wel de goede flat hebben he??? :P anders mist je plan en btw...ben nu gewoon in NLD hoor...da is me geboortestad en als je die wilt bombarderen ofzo, veel succes...
Link naar reactie
[quote:418f29a759="lykele"][quote:418f29a759="Bosje"]San Franciso is pas in mei 2002 op het forum gekomen plextor. Hij kent je jarenlange achtergrond niet 8) :P :wink: Mooi spul, heb een Lite-on en een Plextor[/quote:418f29a759] Tsja, je moet wel de goede flat hebben he??? :P anders mist je plan en btw...ben nu gewoon in NLD hoor...da is me geboortestad en als je die wilt bombarderen ofzo, veel succes...[/quote:418f29a759]lol :lol: :lol: :lol:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...