Ga naar inhoud

[b]Compaq HD in gewone [/b]pc


Aanbevolen berichten

[quote:cec118ca7f="rnb2"]:cry: Heb een standaard pc en wil een Compaq HD bij plaatsen,na fdisk krijg ik m niet geformatteerd. :evil: Ligt dat aan de Compaq partitie waar de BIOS software op staat? Die zou nu toch weg moeten zijn.[/b]HELP[/quote:cec118ca7f] Je moet wel echt alles verwijderen! Ik heb dit zelf al vele malen gedaan. Dat gaat vrij eenvoudig met Fdisk, maar let er wel op dat het een niet-DOS partitie is!
Link naar reactie
Allereerst bedankt voor jullie reacties,fdisk,format, cable select, niets van dit alles biedt een oplossing,begin ernstig te twijfelen aan de HD,Norton disk doctor was met oppervlakte test meer dan 25 uur bezig en zat op 72%,na reboot kon DOS-scandisk er ook niets mee (stopte)HD staat op SLAVE,BIOS blijft foutmelding geven.HD is 20 Gb.Wie?????
Link naar reactie
[quote:f83a619382="jackdegek"]kan je het stomme ding nog in een andere pc hangen? wat gebeurt er als je je andere hd loshaalt en alleen met de compaq schijf draait? Mocht je een low level format willen doen (wat me niet nodig lijkt) dan moet je daarvoor een proggie halen van de website van de fabrikant... suc6[/quote:f83a619382] low-level format is een laatste redmiddel. met nadruk op laatste. Als ie fout gaat dan id de schijf defintief naar de fiistijnen. Garantie als die er is vervalt sowieso, aangezien de fabriek de low-level al heeft gedaan. Hang hem zoals voorgetseld in een andere pc en check of er nog fabrieksgarantie is. Suc5 :o
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...