Ga naar inhoud

low-level format Caviar 22100


Aanbevolen berichten

Bij mijn PC kan het niet vanuit het bios. De pc waar die uitkomt heeft een wachtwoord op het bios, maar ik moet eerst is nagaan hoe ik die eraf krijg. Ik heb het clipje van de batterij al opgelicht, maar nog niet gecheckt of dat voldoende was. Het gaat om een tulip Vision Line dt 5/200. Als ik geen andere opties meer weet ga ik het denk ik maar met een Seagate progje proberen.
Link naar reactie
In zekere zin, Seagate heeft een tooltje dat een soortgelijke actie uitvoerd. Ik heb het even getest met een andere oudere Caviar-schijf en Seagate slikte dat zonder meer. Ik ben nu benieuwd wat de uitkomst van de sessie met de defecte schijf gaat worden. Overigens wil het tooltje van Western Digital niet werken. De schijf wordt wel herkend als een WD, maar is te oud en het progje kent geen achterwaartse ondersteuning.
Link naar reactie
Caviar is gewoon een WD type, en dat type nr wat jij geeft is ook een typisch WD type nr. Heb hier bv een WD Caviar 21600 (1,6 GB). En Caviar's bouwen ze nu nog, heb nu bijvoorbeeld een WD Caviar 800JB in m'n pc hangen :) [url=http://wdc.custhelp.com/cgi-bin/wdc.cfg/php/enduser/std_adp.php?p_sid=T_iirBvg&p_lva=&p_faqid=750&p_created=1037306955&p_sp=cF9zcmNoPTEmcF9ncmlkc29ydD0mcF9yb3dfY250PTEmcF9zZWFyY2hfdGV4dD0yMjEwMCZwX3NlYXJjaF90eXBlPTQmcF9jYXRfbHZsMT1_YW55fiZwX2NhdF9sdmwyPX5hbnl_JnBfc29ydF9ieT1kZmx0JnBfcGFnZT0x&p_li=]dit[/url] is wat ik aan info vond over die schijf. En [url=http://wdc.custhelp.com/cgi-bin/wdc.cfg/php/enduser/popup_adp.php?p_sid=T_iirBvg&p_lva=426&p_li=&p_faqid=111&p_created=1007136825]dit[/url] vond ik voor low level formats op WD schijven. Bij die Tulips wil het (althans type wat ik ooit is onder handen had) wel eens helpen als je het batterijtje er voor een wat langere tijd uit laat liggen (dus niet ff op lichten). (ps het zou best kunnen dat Caviar ooit een zelfstandig iets is geweest, al heb ik er nog nooit van gehaard, maar die 22100 is dus gewoon een Western Digital schijfje) succes met hobby-en :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...