Ga naar inhoud

printerinstallatieproblemen Apollo P2100U


Aanbevolen berichten

Geachte lezers, bij het installeren van een Apollo P2100U d.mv. de printer aan te zetten en dan op te starten met de hoop dat de pc de nieuwe hardware detecteert is helaas mislukt, want hij detecteerde niets! Als ik in configuratiescherm zelf de opdracht geef om nieuwe hardware te detecteren dan krijg ik aan het einde van de detectie een apparaatinstallatiefout met de boodschap dat Setup het installatieprogramma [b:0fc98de8d6]U2PCIh02.dll[/b:0fc98de8d6] voor de te installeren hardware USBprint2 niet laden. neem contact op met de leverancier. Een extra gegeven is dat ik dmv de printerwizard heb geprobeerd de printer toe te voegen. Hier ziet de wizard de drivers van Apollo niet. Ik heb gebeld met de leverancier en die zegt dat ik dan maar de HP deskjet 690c moet installeren, maar dit werkt ook niet. Apollo is waarschijnlijk een goedkoper merk van HP en ik draai met WIN98se. Heeft iemand iets vergelijkbaars meegemaakt en evt bereid die wijsheid met me willen delen aub? Alvast bedankt............J. (die langzaam begint te geloven dat dit oude beestje het helemaal gehad heeft!)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...