Ga naar inhoud

hoe kan ik mijn schijf formateren zonder diskettestation?


Aanbevolen berichten

[quote:eb0ca4f41c="E gozeling"]Als je windows XP hebt, kun je formateren vanaf die cd-rom. Zou trouwens wel de diskette station nakijken en repareren.[/quote:eb0ca4f41c] Mijn diskette was laats ook kaduuk. Heb wel kunnen formatteren dmv mijn Linux SuSE CDrom maar een diskette station heb je toch nodig dus ik zou er gewoon ff 1 kopen.
Link naar reactie
[quote:56cf043cd9="diniz"]Grappig trouwens dat we nog niet zonder diskettes kunnen :D[/quote:56cf043cd9] Met de bootable cd-roms is een stap in de richting van het diskette lose tijdperk gezet. Maar diskettes zullen nog een lange tijd voor blijven komen. (al is het omdat het overzetten van een tekstbestand via cd-r een beetje zonde is). Ik stelde trouwens voor om weet on-topic te gaan.
Link naar reactie
Ik gebruik de mijne af en toe om kleine files aan vrienden te gevn die geen inet hebben. On-topic gaan is BTW nogal nutteloss omdat de oplossing al is voorgedragen. Het blijft BTW over floppy's gaan. Het bestaan van anders hardware vind ik BTW nogal gaar, maar dat zal wel aan mij liggen. Ik kom er nooit want er worden echt veel vragen gesteld die je ook gewoon in mobo's of videokaarten tegenkomt.
Link naar reactie
[quote:139d2ce7db="Marcel de Reus"]On-topic gaan is BTW nogal nutteloss omdat de oplossing al is voorgedragen. Het blijft BTW over floppy's gaan. Het bestaan van anders hardware vind ik BTW nogal gaar, maar dat zal wel aan mij liggen. Ik kom er nooit want er worden echt veel vragen gesteld die je ook gewoon in mobo's of videokaarten tegenkomt.[/quote:139d2ce7db] De oplossing is voorgedragen, maar helaas is nog niet bekend of het ook werkt. [i:139d2ce7db]anders (hardware)[/i:139d2ce7db] is anders van het hardware onderdeel de categorie met de meeste onderwerpen. Misschien zitten er een hoop vragen tussen die ook op de andere onderdelen staan, maar dat kunnen ze nooit allemaal zijn. Problemen met HD's bijvoorbeeld, waar moeten die?
Link naar reactie
Om het lastig te maken. Ik denk trouwens dat het onderdeel [i:373445136c]anders (hardware)[/i:373445136c] bedoeld is voor de twijfel gevallen, dus in plaats van je vraag zomaar ergens te zetten (of te crossposten) daar je vraag neer zetten. Houd de andere hardware onderdelen wat meer bij elkaar. (hiermee bedoel ik dat ze door het onderdeel [i:373445136c]anders[/i:373445136c] misschien minder door elkaar gaan lopen).
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...