Ga naar inhoud

Hoe kan dit nou weer?


Aanbevolen berichten

Ik heb dit probleem deels al eerder aan het licht gebracht maar in dat topic ging alles een beetje door elkaar lopen, vandaar deze nieuwe. Na de harde schijf geformatteerd te hebben van mijn P3 500MHz had ik Win98 er opnieuw opgezet. Dat ging allemaal goed, totdat ik de drivers van mn videokaart (ATI rage 128pro) ging installeren. Na het opnieuw opstarten werd, op het moment dat het bureaublad in zicht moest komen, het scherm zwart. Dit was op geen enkele manier op te lossen. Ik gebruikte de gewone drivers die ik altijd gebruikte. Het installatieprogramma kiest die namelijk vanzelf. Drivers in veilige modus verwijderen en opnieuw installeren werkte ook niet. Toen zei men dat ik niet telkens opnieuw moest installeren want het moest een hardware fout zijn. Maar onder windows 95 en onder XP werkte de videokaart wel goed dus daar kon het volgens mij niet aan liggen. Nu kreeg ik gisteren een andere harde schijf, een hele oude van maar 270MB. Hier heb ik even heel minimaal win98 op gezet. Toen ik daar de drivers wilde installeren ging het wel goed. Het lijkt er dus op dat op mn andere schijf, van 13Gig, ergens ook na het formatteren info achter blijft waardoor hij de verkeerde videokaart installeert of iets dergelijks. Ken iemand dit probleem? Is er een manier om mn harde schijf nog leger te krijgen dan met formatteren alleen? Het moet wel aan de harde schijf liggen lijkt mij.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...