Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

1 cd-rewriter 40x12x48 ide philips oem € 89 1 cd-rewriter 40x12x40 ide plexwriter € 159 dvd rom 16x 48x ide toshiba ?? Ik snap niet hoe die 2de duurder kan zijn terwijl de eerste sneller is, prijzen brengen in de war, ik dacht dat optie 1 een goede was, wat denken jullie ? O ja en is die dvd rom ook goed of kan ik beter een andere nemen ? PS: - Geheugen dimm 512 mb pc2100 ddr 3 jr. Wat houd die "3 jr." in ?? Dit waren de vragen voorlopig ! :D (denk ik ;))
Link naar reactie
[quote:eb46ad18d8="Fredje41"]1 cd-rewriter 40x12x48 ide philips oem € 89 1 cd-rewriter 40x12x40 ide plexwriter € 159 dvd rom 16x 48x ide toshiba ?? Ik snap niet hoe die 2de duurder kan zijn terwijl de eerste sneller is, prijzen brengen in de war, ik dacht dat optie 1 een goede was, wat denken jullie ? O ja en is die dvd rom ook goed of kan ik beter een andere nemen ? Dit waren de vragen voorlopig ! :D (denk ik ;))[/quote:eb46ad18d8] De reden waarom de Plextor duurder is komt omdat het een BRAND is. Je moet het zo zien : De Plextor is een Mercedes, en kost 2x zoveel als bijv een SEAT. Ze zijn beide wel auto's :wink: Afhankelijk waarvoor je de brander gaat gebruiken zou ik voor een Lite-on gaan, zg ze op de beurs voor tegen de 60 euro 8)
Link naar reactie
Plextor Rules 8) 8) 8) Niet te vergeten dat Plextor een kwaliteits product is, zeer geluids arm is en in vergelijking met andere merken de enige die in Europa 2 jaar volledige garantie geeft (daar betaal je dan ook voor). LiteOn welliswaar een stuk goedkoper maar slechts 1 jaar garantie, en kwalitatief toch minder (but who cares) maakt meer lawaai maar is een goed alternatief. Het ligt er ook een beetje aan waarvoor je de brander gaat gebruiken, met DAE (digitale audio extraxtie) is de Plex de absolute winnaar 100% foutloos, en deze leest ook nogeens de Key2Audio beveiliging van de muziek industrie probleemloos, en maakt dus ook probleemloos een kopie (uitsluitend voor eigen gebruik natuurlijk) van de Audio CD's die voorzien zijn van het logo "This CD wil NOT play on PC or MAC" En dit doet de LiteOn en nog vele anderen beslist niet. De keuze is misschien wat gemakkelijker zo, het budget telt natuurlijk ook mee. Succes
Link naar reactie
[quote:5ec756b6c1="hjs"]LiteOn is echter al enigste weer instaat tot het kopieren van de laatste Safedisc 2.5? beveiligde cd's. Op DAE gebied is dus de LiteOn DVD speler absoluut heerser![/quote:5ec756b6c1] Inderdaad, maar de "New Securom 1.22" wordt ook niet door de LiteOn (momenteel eigenlijk niet één brander) ondersteund. De Nieuwe Plexwriter 48/24/48 ondersteunt al wel het nieuwe Mount Renier formaat, en dat doet de LiteOn weer niet (Ook het nieuwete model niet). Zo zie je maar je moet er als je alles wilt kunnen gewoon 10 kopen van verschillende merken :D Een juiste afweging voor wat je ermee wilt is en blijft gewoon een must. Wat de één uitstekend kan, kan de ander weer niet. Blijft overeind dat de beste keuze de Plex of de LiteOn is waarbij de LiteOn de prijs prestatie verhouding wint. Ik heb ze beiden 1 Plex en 1 LiteOn zo kun je veel, heel veel maar nog steeds niet alles. :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...