Ga naar inhoud

Chieftec kast met 'beschadiging'


Aanbevolen berichten

mensen, Zojuist heb ik een kast binnengekregen waarvan ik denk dat er een beschadiging aan zit, echter word dit door de leverancier tegengesproken, deze meld dat dit hoort en dat dit is om het deurtje eruit te halen. Hieronder heb ik de foto geplaatst, zijn er mensen met een chieftec kast waarvan men weet dat dit dus NIET hoort ? Dan hoor ik het graag. [img:371982c35d]http://xanuex.nl/uploads/chieftec_kast.jpg[/img:371982c35d] alvast bedankt, Marcel
Link naar reactie
[quote:4a69b60422="Tweaker"]Waar zit het dan precies? Mijn deurtjes draait helemaal in de kunststof behuizing en raakt niet eens iets van metaal... :-?[/quote:4a69b60422] De beschadiging zoals op de foto is aangegeven, zit aan de bovenkant van het deurtje. [b:4a69b60422]Speedy[/b:4a69b60422]... ([i:4a69b60422]of iemand anders[/i:4a69b60422]) heb je een digitale fotocamera/webcam zodat je daar voor mij ff een foto van kan nemen? dan kan ik die foto opsturen naar de leverancier om te laten zien in welke staat ik mijn kast graag terug wil hebben. alvast bedankt
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...