Ga naar inhoud

SCSI kaart nodig?


Aanbevolen berichten

Als je de vorige keer een SCSIkaart nodig had, zul je die nu weer nodig hebben, lijkt me. De meeste scanners kunnen maar op een manier aangesloten worden. Evt. Heb ik nog wel een simpel PCI SCSIkaartje te koop. Mail me maar als je interesse hebt: lennart@karssen.cjb.net. [edit] Zoals @l al zegt, het is idd de vraag of er drivers voor XP zijn voor je scanner. Mijn SCSI scanner (Agfa Snapscan 600) heeft geen Win2k drivers, maar werkt wel met de TWAIN driver voor Win98. Hij is dus alleen niet te vinden in je configuratiescherm, en elke keer als je je PC opnieuw opstart zegt hij dat er een nieuw apparaat heeft gevonden. Gewoon op clancel drukken en de TWAIN interface werkt dan naar behoren.[/edit] Succes!
Link naar reactie
[quote:f29363dcc4="@l"]Tja...helpen? Zal dus een nieuwe pci-scsi kaart of een nieuwe scanner worden! En dan is het nog maar de vraag of er voor jouw scanner XP-drivers zijn! Succes[/quote:f29363dcc4]En die drivers zijn er, kijk [url=http://www.benq.nl/ServiceAndSupport/Drivers/drivers.cfm?product=155]hier[/url] maar. BTW BenQ heeft Acer Peripherals overgenomen, vandaar de 'vreemde' link.
Link naar reactie
[quote:0ca176a8b6="rampGuido"]Hallo, het lukt niet mijn scanner Vuego Scan Brisa 610 ST onder Windows XP te installeren. Bij mijn vorige pc had ik er een SCSI kaart bij. (deze kaart past niet in het slot van mijn nieuwe pc) Wie kan mij helpen? Guido[/quote:0ca176a8b6] Je kunt je scanner ook aansluiten via de parallelle poort (printerpoort), scheelt weer de aanschaf van een (dure) (2e hands) SCSI kaart.
Link naar reactie
Je kunt je scanner ook aansluiten via de parallelle poort (printerpoort), scheelt weer de aanschaf van een (dure) (2e hands) SCSI kaart. go je bent wel een knutselaar paralell naar scsi. ik heb nog een epson photo 700 printer kun je daar gelijk maar eff een lazer coller printer van maken. denk toch eff na scsi Small Computer System Int. het is een wonder :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Link naar reactie
[quote:766f75a7f0="plextor"]Je kunt je scanner ook aansluiten via de parallelle poort (printerpoort), scheelt weer de aanschaf van een (dure) (2e hands) SCSI kaart. go je bent wel een knutselaar paralell naar scsi. ik heb nog een epson photo 700 printer kun je daar gelijk maar eff een lazer coller printer van maken. denk toch eff na scsi Small Computer System Int. het is een wonder :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:[/quote:766f75a7f0] In de specificaties van de scanner staat ook dat hij een parallelle aansluiting heeft, daarom wiseass 8) .
Link naar reactie
Zou wel handig zijn, als 'ie ook op de parallelle poort aangesloten kan worden, want de stekkers zijn hetzelfde (scheelt weer een hoop kapotte scanners van onoplettende mensen ;)).... Met sommige Zipdrives kon het ook, dus waarom met een scanner niet? Maar je levert natuurlijk wel wat snelheid in. Via SCSI is het wel een stuk sneller. Zeker als je het over de PCIbus doet.
Link naar reactie
[quote:4c53862054="plextor"]... je bent wel erg vriendelijk[/quote:4c53862054] [b:4c53862054]Dank u.[/b:4c53862054] In elk geval een stuk vriendelijker dan jij, dat wiseass (let op wat er achter stond 8) !!!) was plagend bedoelt en niet denegrerend zoals jou reactie. Nog even over wat je van Groningen zei, wij zijn vereerd om in een lijn met Madurodam genoemd te worden :lol: .
Link naar reactie
[quote:33aa128c99="ODF"][quote:33aa128c99="plextor"]... je bent wel erg vriendelijk[/quote:33aa128c99] [b:33aa128c99]Dank u.[/b:33aa128c99] In elk geval een stuk vriendelijker dan jij, dat wiseass (let op wat er achter stond 8) !!!) was plagend bedoelt en niet denegrerend zoals jou reactie. Nog even over wat je van Groningen zei, wij zijn vereerd om in een lijn met Madurodam genoemd te worden :lol: .[/quote:33aa128c99](gas) zand er over :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: oke
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...