Ga naar inhoud

Nero: bestanden branden >2mB ?


Aanbevolen berichten

a. Nero zegt: het bestand backup.bkf is groter dan 2 GB en kan daardoor niet worden opgslagen als een Iso-bestandssysteem... b. ik zit te denken dat het misschien met een image (kopiebestand) wel zou gaan, maar in de help loop ik strop op: 'Maak vervolgens een cd-rom of audiocompilatie volgens de beschrijving in de desbetreffende secties. ' euh... wat zijn de betreffende secties? want als ik die imagerecorder aanklik en OK zeg, gaat dat scherm weg, maar krijg ik geen ander, alleen rechts mijn gewoon 'verkenner'scherm - waar moet ik dan wat doen? - in de veronderstelling dat het met een image wel zou gaan, natuurlijk... weet iemand iets meer dan ik? (allicht wel!)
Link naar reactie
[quote:6089947546="Captain_Kansloos"]Kun je je probleem wat duidelijker omschrijven, ik geloof niet dat ik het helemaal begrijp. Maar goed, ik zal een gooi doen... Je wil een backup van meer dan 2GB omzetten naar een Iso bestand om dat naar een CD te schrijven??!![/quote:6089947546]Klopt, captain: 'k heb een backup van mijn systeem gemaakt met XP, 't is bijna 3 Gb groot en dit wil ik op een CD branden. Als ik de help volg (zie boven) loop ik vast ... heb jij een wegwijzertje? dank je!
Link naar reactie
ding dong :oops: , 'k denk dat mijne euro gevallen is: 3 GB is te groot voor één CD dus zal ik dat bestand moeten splitten? Heeft dat dan nog wel zin: mijn backup staat op mijn HD dus kan ik het daar beter op laten staan, want ik vraag me af of of een systeemherstel met een backup op verschillende (gesplitte) CD's wel lukt ... Tja, een mens kan zich niet slimmer maken dan ie is ...
Link naar reactie
Volgens mij kan Nero alleen niet van een actieve partitie een back-up maken. Dus je kunt bv. in WinXP niet van je WinXP C:\ een backup maken. Wanneer je een Dual boot sys hebt, kun je natuurlijk wel via win9X een backup van XP maken en andersom. Toch werkt zoiets vanuit Ghost een stuk comfortabeler. Wanneer je eenmaal Ghost hebt gebruikt (en je HD geeft de geest) dan wil je nooit meer zonder... Absoluut een verstandige investering dus.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...