Ga naar inhoud

Cam met msn (problemen)


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen, Ik zit met een probleem,ik wil namelijk via msn proberen beelden door te sturen met cam,maar helaas lukt het me niet die beelden door te sturen Ik heb een agfa e photo cl 18 digitale camera na diverse keren herinstalleerd likt het mij nog niet kan wel verbinding maken maar dan blokkeert de pc en durft die zelfs volledig uit te slaan. Ik heb net verbinding gemaakt met netmeeting en dat lukt me wel,bedankt voor eventuele tips of hulp. groetjes, PS: Ik werk met xp home edition :oops:
Link naar reactie
Hallo, dit is wat ik allemaal hebt uitgeprobeerd ,helaas zonder resultaat. Ik ben begonnen met msn opnieuw te installeren dab de xp-drivers opnieuw af te halen en te installeren ,in apparatenbeheer gaan zien en ja daar staat mijn cam ,en nee geeft geen foutmelding aan. dan de firewall uitgeschakeld maar helaas xp ,msn en mijn cam werken niet samen,zelfs de audio-beeld wizard afstemmen lukt me niet . Mijn pc blokkeert dan volledig raar he.... En als ik rechtstreeks netmeeting aanzet,heb ik geen problemen, direct beeld bij verbinding maken,ook geeen probleem om live beelden door te sturen. Zou dit zijn omdat mijne computer draait met een Oem-versie???Dan maar raad gaan vragen bij de verantwoordelijke van mijn cam en die melde mij dat het moet lukken met de nieuwste drivers ik vertel dan hem dat het via netmeeting wel lukt ,schudden ze enigzins hun hoofd, want blijkbaar is er dan niets aan de cam vertelden ze mij,dan eens gaan aankloppen bij de computerwinkel waar ik mijn pc gekocht hebt, daar hetzelfde antwoord daarom vermoed ik dat het apparaat (cam) niet 100% geschikt is voor xp maar langs de andere kant vindt ik het wel raar dat het via netmeeting het wel lukt ik heb het dan via Yahoo messenger geprobeert en daar lukt het mij ook niet . misschien eens proberen met windows 98 SE??? alle reacties welkom. groeten
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...