Ga naar inhoud

Koppeling notebook aan PC


Aanbevolen berichten

Ik ben van plan om een notebook te kopen, maar heb nog een paar vragen. Is het mogelijk om een notebook aan te sluiten op bijvoorbeeld een 19" Compaq monitor? En kan ik een notebook koppelen aan mijn huidige pc waardoor ik op eenvoudige wijze gegevens kan overschrijven van de pc naar de notebook en vice versa? Indien één of beide zaken mogelijk zijn, waar moet ik dan opletten bij de aankoop van de notebook? Bij voorbaat dank. mvg. Alex
Link naar reactie
matel, bedankt voor je reactie. De aansluiting op de notebook voor de monitor heeft die nog een speciale naam? Ik had namelijk onderstaande notebook van Acer op het oog, maar zie nu dat er geen PCMCIA kaart in zit. Kun jij zien of er wel een aansluiting voor de monitor op zit? Ports: 1 x CardBus type II slot, 1 x Smart Card interface slot, 1 x RJ-11 jack for modem, 1 x RJ-45 jack for Ethernet, 1 x DC-in jack for AC adapter, 1 x ECP/EPP-compliant parallel port, 1 x external VGA port, 1 x speaker/ headphone/ line-out jack, 1 x microphone/ line-in jack, 1 x FIR port, 2 x USB ports, 1 x IEEE 1394 port, 1 x S-video-out (NTSC/PAL) port, 1 x 100-pin docking port
Link naar reactie
Je kunt de monitor aansluiten op de external VGA port. Om de notebook en de pc met elkaar te verbinden zul je crosskabeltje nodig hebben. Een aparte netwerkkaart heb je niet nodig, want in de notebook die je op het oog hebt zit er een standaard in. Wat is het type van de Acer-notebook, want ik heb ook een Acer-notebook, dus dat is al wat makkelijker praten.
Link naar reactie
Dat is prettig om te horen! Het gaat om de Acer 632LC voor 1999 euro. Had eerst een Dell op het oog, maar koop bij nader inzien toch liever een notebook in de buurt waar ze beschikken over een reparatie afdeling. Bovendien is de garantie van Dell slechts één jaar (tenzij je voor 250 euro 2 jaar bijkoopt). Is de 1 x CardBus type II slot gelijk aan de functie van de PCMCIA kaart?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...