Ga naar inhoud

Zware problemen met SCANJET 5200c.


Aanbevolen berichten

Hallo (ik hoop dat iemand de moeite neemt om dit te lezen, ik zit in iedergeval met mijn handen in mijn haren) Ik heb al een paar jaar de Scanjet 5200c in het begin deed hij het goed maar na een tijdje begonnen de problemen, Hij werdt ontzettend traag en wijgerde soms om ook maar iets te scannen. dus ik alles eraf gegooid en alles opnieuw geinstaleerd. Maar dat hielp niet!!!! Updates van drivers geprobeerd. Computer geheel opnieuw geinstaleerd en geupdate, maar niets hielp. Na het instaleren van de nieuwe drivers krijg ik elke keer met het opstarten in mijn scherm te zien ----> "Kan een apperaatbestand niet vinden. Dit betsand is mogelijk vereist om Windows of een Windows-toepassing uit te voeren. Het register van Windows of SYSTEM.INI verwijst naar dit apparaatbestand, maar bestaat niet meer. Als u dit programma opzettelijk hebt verwijderd, dient u mogelijk het prog. Uninstal of Setup van de geassocieerde toepassing te gebruiken. Als u de toepassing die met dit apperaat is geassocieerd nog steeds wilt gebruiken, dient u deze toepassing mogelijk opnieuw te installeren om het ontbrekende bestand te vervangen." Hpsjvxd.vxd<---- Druk op een toets om door te gaan..........................[/b]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...