Ga naar inhoud

48 speed cd rewriter


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal ik wil een nieuwe cd- rwriter kopen nu wil ik er 1 kopen van philips want diezijn goed en mooi zilver voor in mijn zilver kleurige kast.Nu heb ik wel de 40 speed zien staan wat opzich een heel mooi apparaatje is, maar nu vraag ik me af of er ook al de 48 speed is van philips, ik heb gezocht bij tweakers en dan bij pricewatch en daar staat hij wel aangegeven en twee winkels hebben hem dn zogezegd maar als je naar die site gaat is hij niet te vinden :( Dus wie weet hier meer van!!!
Link naar reactie
[quote:480e3b1b59="MobFigure"]hier vraag ik niet naar[/quote:480e3b1b59] Dat is misschien wel zo, maar we proberen je te adviseren om verder te kijken dan je neus lang is. Zoek een review van dat apparaat en is die goed moet je hem vooral kopen. De top op dit moment qua branders is Lite-on, Plextor en Teac. Er staat net een link naar een review van die 3 dingen bij www.cdfreaks.com. bij cdrlabs.com staat nu een review van een 48x TDK (=liteon dacht ik), mooi blauw frontje, past ook goed bij zilver ;)
Link naar reactie
Die Philips branders zijn perfect!!!!!!!!!!!! Ik heb er zelf net ook een gekocht. Vooral ook de installatie video is een voordeel. Wat moet ik met een merk als Plextor? Zegt me helemaal niets. Philips is tenminste van meerdere dingen bekend. En ze hebben een goede prijs/ kwaliteit verhouding. Die 40 voudige brander kost nu maar iets van 100 EURO. Bij Plextor is een 40 voudige veel duurder. Ik zou die 40x kopen. Wat moet je met een nog snellere brander? De kwaliteit wordt er niet beter op bij een hogere snelheid. PS: Alleen kunnen Philips branders niet goed overweg met MMORE CDR's
Link naar reactie
PS: Alleen kunnen Philips branders niet goed overweg met MMORE CDR's. neem dan een LiteOn die namelijk wel en brand op 48 speed. ps wat is er dan wel bekend van philips video2000 klasse :evil: psv :evil: tv´s uit taiwan :evil: branders uit china :evil: . philips lampenen en nog eens lampen. mooi spul he LITEON :lol: :lol: :lol: :lol:
Link naar reactie
[quote:74dc36d8dd="Compu"]PS: Alleen kunnen Philips branders niet goed overweg met MMORE CDR's[/quote:74dc36d8dd] Er zijn wel meer dingen waar die philips geen raad mee weet, wees wijs koop een LiteOn of een Plextor (wel wat duurder maar 2 jaar on site garantie) dat zijn de twee toppers in de markt en die vreten en branden nagenoeg alles. :P
Link naar reactie
Hallo allemaal, Ik zie dus van de philips af want dit schijnt inderdaad een bagger apparaat te zijn met een soort van burn proof wat in de praktijk niet werkt. Nu heb ik wel een vraag over een andere brander die ook heel goed aangeschreven staat. Het is de Asus 40x 12x 48x Deze is ook uitgerust met burn proof zoals de lite on, ik denk dat ik voor de deze kies want ik heb alles in mijn pc al van asus inclusief mijn dvd rom. Graag reactie over deze brander!!! Alvast bedankt, en philips sux indd
Link naar reactie
[quote:f6ed9dae2e="MobFigure"]Hallo allemaal, Ik zie dus van de philips af want dit schijnt inderdaad een bagger apparaat te zijn met een soort van burn proof wat in de praktijk niet werkt. [/quote:f6ed9dae2e] Mooi [quote:f6ed9dae2e="MobFigure"]Nu heb ik wel een vraag over een andere brander die ook heel goed aangeschreven staat. Het is de Asus 40x 12x 48x Deze is ook uitgerust met burn proof zoals de lite on, ik denk dat ik voor de deze kies want ik heb alles in mijn pc al van asus inclusief mijn dvd rom. Graag reactie over deze brander!!! [/quote:f6ed9dae2e] Het maakt geen ene male moer uit wat voor merk DVD of moederbord of toetsenbord houder je hebt!! Ze werken echt niet beter samen omdat ze van hetzelfde merk zijn. de conclusie van een asus cdrw 48x test bij cdrlabs.com [color=darkred:f6ed9dae2e][b:f6ed9dae2e]Highs:[/b:f6ed9dae2e] Supports 48x P-CAV writing. Supports the Mt. Rainier format. Excellent DAE speeds. One of the fastest drives we've tested. Rewrites at 16x. Features ASUS's FlextraLink, FlextraSpeed and DDSS II technologies. Large selection of writing and rewriting speeds. Includes Ahead Software's Nero Burning Rom 5.5. Supports UDMA 33. [b:f6ed9dae2e]Lows:[/b:f6ed9dae2e] Poor writing quality. Slower than some of the other 48x writers currently available. The drive's tray does not close easily when pushed. Very loud when reading and writing. Has only a 2048KBbuffer. The seek times are a little higher than the competition. The drive has a maximum CD-RW read speed of only 32x. 16x CD-RW media is hard to find right now. [/color:f6ed9dae2e] En vooral punt een van de Lows lijkt me een groot struikelblok
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...