Ga naar inhoud

Logitech Wingman Interceptor XP probleem


Aanbevolen berichten

Mijn 3 jaar oude joystick, een Logitech Wingman Interceptor, werkt niet meer sinds de installatie van windows XP. Probleem is dat m'n computer hem niet detecteerd, ook niet na het downloaden van nieuwe drivers voor XP. Wanneer ik die installeer, krijg ik het beeld te zien waarin wordt gevraagd de logitech apparatuur aan te wijzen, maar het scherm is dan leeg.
Link naar reactie
Ja bedankt voor de site.. Software had ik alleen al gedownload en geinstalleerd.. maar bij het installeren van de software bleek de hardware dus toch nog niet gedecteerd. Daarbij las ik op de site: 'Serial Port: Logitech digital gaming devices connected to the serial port are not supported under Windows XP. ' :( Hmz, word ik niet echt vrolijk van.. Het zou dus toch een nieuwe joystick moeten worden.. of wachten op nieuwere software
Link naar reactie
wachten op nieuwe software kan je een ons wegen denk ik :) Heb toevallig precies het zelfde probleem met mijn Wingman Extreme Digital. Deze zit op de gameport, maar wordt in windows herkend als joystick met 4 knoppen en een POV, terwijl er 6 knoppen en een gashendel op zitten die ik erg graag zou gebruiken. Ook met de Logitech software werkt het niet :(
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...