Ga naar inhoud

Toetsenbord


Aanbevolen berichten

Ik weet niet of dit het goede forum is om dit te vragen, maar ik heb een toetsenbordprobleempje. Nadat ik van windows 98 naar XP ben overgestapt is er iets vreemds aan de hand met mijn toetsenbord; als ik het dubbel aanhalingsteken aansla gebeurt er niets. Pas als er een letter na komt gebeurt er wat; er komt een dubbele punt boven de klinkers, bij medeklinkers en spaties komt er gewoon een dubbel aanhalingsteken. Voorheen kwam er meteen een dubbel aanhalingsteken als ik daarom vroeg. Kan iemand mij vertellen waar dit aan ligt en wat ik eraan moet doen?
Link naar reactie
Dit is de standaard instelling voor je toetsenboard bij XP, en zo hoort het ook. Toetsenboard "Nederlands" en Toetsenboard indeling "VS Internationaal". Je zei het zelf al in deze instelling heb je 5 speciale toetsen te weten ` ^ ~ " ' als je meteen na het intoetsen van zo'n teken de spatiebalk indrukt krijg je het oorspronkelijke teken dat op de toets staat. Maar gevolgd door een ander teken b.v. een a, o, i, e, u enz. krijg je de bekende accent tekens zoals er zijn `s ä ï é ô ü è ã enz. Dus niets vreemds aan :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...