Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ik wil een laptop gaan kopen en toevallig heeft de Lidl een leuke actie. Er zitten allemaal echte merken kwa apparatuur in (geheugen, processor etc.). Alleen ze plaatsen hun eigen "merk" op de buitenkant; TARGA. Zou het verstandig zijn deze bij de lidl te kopen ? Ook de garantie is overigens goed geregeld. Of kan ik beter ergens anders een laptop kopen. En zou dan iemand aub kunnen vertellen waar ik voor een redelijke prijs een laptop kan kopen. Bedankt,
Link naar reactie
Die aanbieding is mij ook onder ogen gekomen afgelopen week. Ik denk niet dat je een miskoop zal doen door deze laptop te kopen. Alleen zou ik als je echt iets goeds wilt hebben toch gaan voor een ander merk: Dell, Toshiba, HP. Hierbij weet je zeker dat alles goed is geregeld en dat je een goede laptop hebt die je later ook makkelijk kan uitbreiden.
Link naar reactie
In het blad Computer Idee staat deze week een artikel over computers bij Lidl. Hieruit blijkt dat het perfecte pc's en laptops zijn die zij verkopen. Meestal zjin de specificaties van de computer erg vooruitstrevend. Je moet echt niet denken dat merken als Dell, HP en Toshiba veel beter zijn hoor. In iedere laptop zitten toch dezelfde merk-componenten. Ik heb zelf ook een merkcomputer, maar hierbij zijn de garantievoorwaarden ook niet altijd goed. Bij DELL moet je zelfs je computer zelf openmaken als er problemen mochten zijn. Iemand aan de telefoon vertelt dan wat je moet doen. Dat is toch belachelijk. Trouwens de garantei van Target computers is uit handen gegeven. Zodat de service nog verder verbeterd is. Ik zou hem gewoon kopen!!!!!!!!!1
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...