Ga naar inhoud

hardeschijf


Aanbevolen berichten

Wie kan mij vertellen hoe ik mijn hardeschijf kan testen. Ik heb er 2 in mijn pc zitten een fujitsu van 8.3 gig 5400rpm en een maxtor type D740X-6L van 40 gig 7200rpm. Op deze laatste kan ik geen spel meer installeren of het spel loopt vast win98se kon ik er niet op installeren ik krijg regelmatig bestandsfouten. De schijf gewoon voor opslag gebruiken lukt wel, maar wil ik er iets op installeren zoals het spel unreal of win98se dan gaat het mis. soms gaat het een dag goed, start je de volgende dag de pc weer op zijn het weer allemaal fouten. Met de 8,3 schijf geen problemen. Maar gezien ik de schijf wel voor gewone opslag kan gebruiken weet ik eigenlijk nietof erwat aanmankeert.
Link naar reactie
[quote:02c2571aae="Elgerv"]Schijf controleren op fouten: Ga naar: > 'Deze Computer' (in het bureaublad) > Klik met de rechtermuisknop op de te controleren schijf > Kies 'eigenschappen' > Dan 'extra' Hier staat de schjjfcontrole van windows De schijf defragmeteren wil ook nog wel eens helpen[/u][/i][/quote:02c2571aae] Heb ik al gedaan maar helpt dus ook niet.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...