Ga naar inhoud

Waarom NERO?


Aanbevolen berichten

Nero is over het algemeen wat meer favoriet bij mensen die willen overburnen etc. ECDC ondersteund dat bijvoorbeeld niet. Daarnaast spreek de interface van Nero wellicht wat meer aan dan die van ECDC. Over het algemeen, al moet ik voorzichtig zijn in mijn oordeel, is Nero wat veelzijdiger (Lees: beter naar je eigen hand te zetten)
Link naar reactie
[quote:54f9b3b816="Bosje"][quote:54f9b3b816="@l"]Idd Bosje; echter nadat ik en paar maanden met nero bezig was (lang-lang geleden) ben ik ooit al mijn data kwijt geraakt! Oke, ik weet het, subjectief...maar ik kies nu voor roxio :wink:[/quote:54f9b3b816] IDD, maar ik zei ook "ervaren bakker" :lol: :wink: :wink: :P[/quote:54f9b3b816]ervaren koeken :wink: bakker" :wink: mooi spul he :lol: :lol: :lol: :lol: nero
Link naar reactie
Wat dacht je van de volgende stelling die ik wel aan durf : De download van nero is 9 MB en met een serienummertje om te zetten van Demo naar full version...... De kleinste eccd versie is meen ik nog altijd 60 MB en er is geen demo van laat staan dat ie te hacken is met een serienummertje.... Het is me al vaker opgevallen: software die envoudig te dl is en simpel te kraken is meestal het populairst, uitzonderingen daargelaten. Dat eccd creator slecht zou zijn en/of rottigheid veroorzaakt is sterk afhankelijk van je gebruik, installeer bij nero maar eens INCD-udf , het veroorzaakt net zoveel narigheid als direct cd bij andere brander software maar direct cd werkt tenminste goed en bied opties die incd gewoon niet heeft. Het is miz dan ook een totaal waardeloos onderdeel van nero, waarschijnlijk wordt het daarom dan ook niet standaart geinstalleert bij nero. Dat neemt niet weg dat de brander software zelf van Nero zeer goed is en uitgebreid, daarom heb ik ook een legale versie gekocht. Dat ik hem alleen maar op de w98se installatie van mijn dualboot heb staan komt omdat op de w2k installatie direct-cd loopt, tot volle tevredenheid, en nero kan daar nu eenmaal niet naast geinstalleerd staan.
Link naar reactie
[quote:8b68bab6a9="rwilligen"]Wat dacht je van de volgende stelling die ik wel aan durf : De download van nero is 9 MB en met een serienummertje om te zetten van Demo naar full version...... Dat eccd creator slecht zou zijn en/of rottigheid veroorzaakt is sterk afhankelijk van je gebruik, installeer bij nero maar eens INCD-udf , het veroorzaakt net zoveel narigheid als direct cd bij andere brander software maar direct cd werkt tenminste goed en bied opties die incd gewoon niet heeft. Het is miz dan ook een totaal waardeloos onderdeel van nero, waarschijnlijk wordt het daarom dan ook niet standaart geinstalleert bij nero. Dat neemt niet weg dat de brander software zelf van Nero zeer goed is en uitgebreid, daarom heb ik ook een legale versie gekocht. staan.[/quote:8b68bab6a9] Ik denk dat de meeste mensen tegenwoordig een legale versie van Nero hebben hoor. In elk geval als je een retail versie van een brander als Lite-on of plextor aanschaft. Ik heb Incd incl de udf op meerdere pc's staan zonder problemen. een pc heeft zelf nog een oude easycdcreator
Link naar reactie
In dit geval ben ik bang dat rwilligen gelijk heeft, als er een nieuwe versie van Nero is, is deze volledig functioneel te downloaden met alleen een beperking van de tijdsduur waarin je hem mag gebruiken (30 dagen). De serial is meestal binnen 2-3 dagen beschikbaar en op nagenoeg alle serialsites te vinden. Ik heb ook mijn eigen theorie dat Ahead hier zich niet al te veel aan stoort aangezien de grootste inkomsten de licenties zijn die ze verkopen aan cd-writer fabrikanten, maar nogmaals, dat is mijn eigen idee. Net zoals Sony niet al teveel moeite in het verleden heeft gedaan om het ombouwen van de PSX tegen te gaan, maar nu ze de grootste zijn in console-land ze alles op alles zetten om het ombouwen van de PS2 tegen te houden.
Link naar reactie
En niet te vergeten zijn 90 en 99 minuten CDR's enorm in opmars. Technisch gezien is het misschien niet de meest voor de hand liggende keuze om dergelijke media te gebruiken voor langdurige dataopslag, maar feit is dat ze steeds meer worden gebruikt en ondersteund vanuit de hardware. De software zal hier dus bij moeten aansluiten en aangezien EZ CD Creator helemaal niets met dergelijke media kan beginnen, lijkt me in veel gevallen de keuze snel gemaakt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...