Ga naar inhoud

HP scanner


Aanbevolen berichten

Een oud model scanner, de HP Scanjet 4P, met een paralelle poort aansluiting, geeft een raar probleem als ik hem probeer aan te sluiten. Op het moment dat de scanner wordt aangesloten op de computer krijgt de scanner ineens geen stroom meer. Lampje uit, zo dood als een pier. Haal ik de stekker weer uit de pc, doet-ie het weer! Weet iemand hoe dat kan? En meteen nog maar een vraag: is het makkelijk om een extra paralelle poort in te bouwen? Wat zijn de vereisten daarvoor? Bedankt alvast voor jullie reacties! Ixie
Link naar reactie
Op mijn pc (geen scsi) heb ik hem jaren naar volle tevredenheid gebruikt. Nu heb ik geprobeerd de scanner bij een vriend van me te installeren op een zelfde soort pc, en daar wil het ineens niet. Wat heeft mijn pc dan dat zijn pc niet heeft? Ofwel: hoe krijg ik 'm aan de praat bij die vriend van me? Is dat iets hardwarematigs? Bedankt alvast voor advies, Ixie
Link naar reactie
Specifications HP ScanJet 4p color/grayscale scanner The HP ScanJet 4p color/grayscale scanner is shipped as a complete image-and-text scanning solution. The scanner comes equipped with HP PictureScan with HP AccuPage, Visioneer PaperPort with integrated OCR, Corel PHOTOPAINT Select (PC), or Adobe Photoshop LE (Macintosh), HP ScanJet Copy utility, HP Scanner Calibration utility, SCSI cable, SCSI card (PC), power cord, user manuals and terminator Scanner Type Flatbed color/grayscale Scanning mechanism 1 pass Resolution 1200 dpi enhanced, 300 dpi optical Grayscale 8-bit (256 grayscale levels) HP AccuPage technology Automatic page optimization for OCR, document management and PC fax applications Scan Speeds Black & white page: 7.5 seconds (300 dpi black text, letter size) Color page: 15 seconds Maximum Document 8.5 x 14 in (216 x 356 mm) Interface Provided SCSI for Macintosh; dedicated SCSI adapter for PC system (driver provided for ASPI and CAM-compliant SCSI cards) Dimensions (h x w x l) 4 in x 14.5 in x 23 in (99 mm x 364 mm x 582 mm) Net Weight 22 lb, 10 kg Shipping Dimensions (h x w x l) 20.7 in x 12 in x 27.5 in (511 mm x 296 mm x 678 mm) Shipping Weight 32 lb, 13.5 kg :wink: :wink:
Link naar reactie
Beste mensen. Ik gebruik al jaren tot volle tevredenheid deze scanner en heb ik deze al twee maal in een andere PC overgezet. Natuurlijk met de daarbij behorende speciale kaart (waarvan ik niet weet hoe je deze zonder fouten moet opschrijven). Verder denk ik dat deze scanner, door zijn hoge ouderdom, niet in Windows XP zal werken. :cry: Omdat deze goed werkt voor het in scannen van foto's en tekst En verdere apparatuur het prima doet onder Windows 98 SE zie ik dus mij niet genoodzaakt om over te stappen op Windows XP. Groetjes Nico.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...