Ga naar inhoud

Canon PowerShot G2


Aanbevolen berichten

:cry: Hallo, Ik heb mijn toestel (Canon PowerShot G2) net een week, en zit met een probleem. Via deze weg hoop ik een snelle oplossing te krijgen, anders moet ik em weg brengen en een paar weken missen. Het probleem is dat alle knopjes aan de achterkant niet meer reageren ook het in en uit zoomen gaat niet zoals het hoort. En als ik de foto's wil bekijken kan ik alleen de laatst genomen foto zien. Is er iemand die dit ook heeft meegemaakt en/of weet hoe ik dit kan verhelpen. Ik denk aan het ergste, maar hoop stilletjes op een goude tip Alvast bedankt..... Arthur.
Link naar reactie
Bedankt voor jullie reacties. Ik ben verder op internet gaan kijken en het blijkt een veel voorkomend probleem te zijn. Het blijkt een softwarematig probleem te zijn, het toestel moet terug naar canon en zij zetten het software er op nieuw in. Ik vind het een slechte zaak dat dit vaak bij dit (dure) toestel voorkomt, maar het blijkt niet anders te zijn. Maar nogmaals bedankt voor jullie reactie.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...