Ga naar inhoud

Lite on 40x12x48


Aanbevolen berichten

Windows XP herkent deze brander niet als brander, alleen als cd-rom. Nero 5.5.9 ziet hem wel als brander maar dan als 8 speed en dat is niet echt snel. Zelfde probleem op een andere computer, ook met XP en Nero maar dan 5.5.8. Deze nero kent hem helemaal niet. Moet ik [b:fd3843399c]weer[/b:fd3843399c] terrug met deze brander om hem om te ruilen? Ik heb hem gisteren al omgeruild voor een exemplaar dat niet werkte wanneer de schroeven aangehaald werden.
Link naar reactie
Even een vraagje, heb je de nero gebruikt die geleverd werd met de cdrw? Het kan zijn dat de 5.5.8 h'm niet ziet omdat deze bv bij een Aopen geleverd is en ook alleen op een aopen cdrw zal werken. [edit] wat voor cd gebruik je? heeft de liteon een mogelijkheid om de snelheid van het branden aan te passen aan de cdr? zo ja, dan moet je dit bij nero uitzetten, dan kun je misschien wel voor 40x kiezen. [/edit]
Link naar reactie
[quote:7748af2db8="MicroHerz"]Even een vraagje, heb je de nero gebruikt die geleverd werd met de cdrw? Het kan zijn dat de 5.5.8 h'm niet ziet omdat deze bv bij een Aopen geleverd is en ook alleen op een aopen cdrw zal werken. [edit] wat voor cd gebruik je? heeft de liteon een mogelijkheid om de snelheid van het branden aan te passen aan de cdr? zo ja, dan moet je dit bij nero uitzetten, dan kun je misschien wel voor 40x kiezen. [/edit][/quote:7748af2db8] ja ze zijn gek bij liteon om een cdrom van aopen bij hun brander te leveren :evil: :evil: :evil: leuke gedachte gang aopen :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Link naar reactie
Ik heb alleen maar branders van lite-on, deze zijn best goed, zeer goedkoop en tot nu toe heb ik helemaal geen problemen gehad. Ik heb bij lite-on gekeken en versie .9 moet hem herkennen. Dat deze versie wel een lite-on recorder ziet maar eentje die alleen maar 8 speed kan brenden is natuurlijk wel vreemd. Ik denk dat ik maandag wel weer terug naar de winkel ga en niet eerst de firmware probeer up te daten, dat zou misschien de garantie doen vervallen. Kan dan de oude wel terug zetten maar laat hun dat maar doen. Register schonen (handmatig) en opnieuw beginnen werkte niet, en ik gebruikte de originele bijgeleverde cd-rom. Het lijkt er op dat de recorder gewoon niet goed uitlegt dat 'ie een recorder is. Allemaal in ieder geval bedankt voor de hulp.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...