Ga naar inhoud

Biosupdate


Aanbevolen berichten

In computertotaal 7/8 2002 stond een oplossing om de computer in een keer uit te zetten met de optie APM en een bios/moederbord dat ACPI odersteund. Nu ondersteund de mijn moederbord ACPI en ik heb APM ingesteld, maar er is niks veranderd. Ik draai Windows XP. Zou ik iets in de bios bij power management moeten veranderen en wat dan, of zou een bios update ook volstaan? Thnx :-?
Link naar reactie
Ik had hetzelfde probleem maar dat is nu opgelost. (Asus moederbord). Bij "Power management" in het bios stond de optie:"ower management"op "disabled". Nu staat die op "user defined". Als je de computer nu afsluit krijg je bij het laatste scherm van windows (98) er een extra optie bij: De computer in de standby modus zetten. Die moet je niet aanklikken! Gewoon in de optie: "de computer uitschakelen" laten staan. Je hoeft nu echter niet meer de aan/uit schakelaar te bedienen. Als het niet goed werkt moet je nog wel even opnieuw de drivers van je toetsenbord installeren zodat je via de uittoets op het toetsenbord de computer snel uit kunt zetten.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...