Ga naar inhoud

Olympus C120


Aanbevolen berichten

Om een bepaalde keuze voor een camera te maken zit je hier denk ik niet op de juiste plek,ik denk dat je even naar wat gebruikerservaringen moet zoeken,ik denk trouwens dat de keuze tussen de fuji of olympus in het voordeel van de olympus uitvalt als ik zo deze site bekijk; http://www.kieskeurig.nl/kieskeurig/kieskeurig.nsf/document/digc greetz.
Link naar reactie
Kijk de reden waarom ik zei dat je beter naar een fotospeciaalzaak kan gaan is omdat ik wel kan zeggen dat de Olympus beter omdat deze blablabla is maar dan zijn er geheid mensen die weer zeggen dat de Fuji beter is en dus schiet je er niets mee op. De beste manier om te bepalen welke camera je wil kopen is gewoon ze vast te houden door de zoeker te kijken, even kijken naar de knopverdeling of hij lekker in de hand ligt enz, enz . Het kan niet zo zijn dat Wij voor jou gaan beslissen ? :) . Je hoeft de camera niet te kopen in de fotospeciaalzaak dat kan je ook gewoon online doen als je dat wilt. De aanschaf van een digitale camera is een flinke investering dus je uitgebreid laten informeren is heel belangrijk :D. Maar als je echt mijn voorkeur wil weten zou ik gaan voor de Olympus iets meer megapixels iets vriendelijker in gebruik. Houd er wel rekening mee dat je met het kopen van alleen de camera er nog niet bent de geheugen kaartjes die bij de camera worden meegeleverd hebben vaak een opslagcapaciteit van 8MB hetgeen betekent dat er maar een paar foto's oppassen. Het is dus aan te raden om een kaart te kopen waar meer foto's op kunnen (64MB is ruim voldoende ik heb er zelf twee van 128 mb maar die zijn wel erg prijzig. Mijn camera is trouwens een Olympus 2100 ultra zoom). Dan zijn er ook nog de batterijen ik raad je aan om een oplader en oplaadbare NIMH 1600maH of 1800maH aan te schaffen het nadeel van een digitalecamera is dat bij het gebruik van het lcd scherm (geloof me je gebruikt hem vaker dan je denkt) je batterijen wel heel erg snel opraken dan zijn goede oplaadbare batterijen erg handig.
Link naar reactie
Natuurlijk kun je naar een foto speciaalzaak gaan ,en daar de camera in je handen nemen\ knopjes voelen enz.,echter een ding kun je meestal niet ;een foto maken en ik denk dat toch wel het belangrijkste is. Door de meningen van gebruikers icm. getoonde foto's (die zijn immers echt het bewijs wat zo'n ding kan) kom je echt een heel eind. Misschien is het mogelijk om bij een vriend\ bekende (die een dig.camera heeft) te kijken wat jij er van vind,en wat belangrijker is:wat je er mee wil gaan doen,want ik zie vaak mensen met een camera plaatjes schieten met de automaat,terwijl andere mogelijkheden die er op zitten totaal niet benut worden. Veel succes met het zoeken van zo'n camera. greetz.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...