Ga naar inhoud

Bij office centre: HP DVD/CD re-writer 200 i voor 350 euro


Aanbevolen berichten

[quote:b044ef3bce="Tweaker"]PS: Die S&W uit je sig.... da's een putdeksel... Neem een fatsoenlijke Beretta ofzo...[/quote:b044ef3bce] Wat is er mis met een fatsoenlijke 9 mm S&W, model 5906? Een oerdegelijk amerikaanse semi-automaat. De inbreker die hier gisteren in de tuin stond schijtte 7 kleuren stront toen ie hem zag, en struikelde over het tuinhekje en brak zowat zijn nek, zo snel moest hij ervandoor... LOL
Link naar reactie
[quote:95a28b69b5="damo"][quote:95a28b69b5="Tweaker"]PS: Die S&W uit je sig.... da's een putdeksel... Neem een fatsoenlijke Beretta ofzo...[/quote:95a28b69b5] Wat is er mis met een fatsoenlijke 9 mm S&W, model 5906? Een oerdegelijk amerikaanse semi-automaat. De inbreker die hier gisteren in de tuin stond schijtte 7 kleuren stront toen ie hem zag, en struikelde over het tuinhekje en brak zowat zijn nek, zo snel moest hij ervandoor... LOL[/quote:95a28b69b5] Grootste probleem van de 5902 vind ik het trekkermechanisme... te zwaar en kruipt teveel. Verder vreet het ding niet alle munitiesoorten probleemloos... Doe mij maar zo'n fijne Italiaan. Dan weet je tenminste zeker dat het ofwel troep ofwel prima spul is. Een tussenweg kennen ze niet :) Ik heb trouwens wel wat van S&W liggen, maar da's een 686.... Enfin... ik ga weer offtopic...
Link naar reactie
Laatste reactie voordat dit echt helemaal offtopic ontspoort: :lol: 1- Echt slechte wapens worden in het westen niet meer gemaakt. De bagger komt uit het oostblok, china, ed. 2- Trekkerdruk is bij te stellen. 3- Dat je wapen niet alle minitie probleemloos vreet (waar ik overigens nooit een probleem mee heb gehad) is juist een pluspunt: zo wordt je gedwongen in goede, kwalitatief hoogwaardige, munitie te investeren. Dit is beter voor de algehele conditie en levensduur van je vuurwapen. Geintjes als er zelf gevulde munitie erin douwen leer je dan wel gauw af. Minder kans op storingen (of erger), en een mooier, schoner en betrouwbaarder wapen. Maar nu is het echt helemaal offtopic :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...