Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

/* Ik weet niet of dit zo in het juiste forum staat maar ik wist niet waar ik het anders zou moeten plaatsen. */ Ik wou iedereen vragen om zijn mening te geven over wat mijn computer waard zou zijn als ik hem zou willen verkopen. Dit zijn de specificatie's: ============================== ->Een gewone 17" monitor (dus niet flat) ->A-Open kast ->MSI Moederbord MSK7T-PRO AMD SOCKET A ->AMD DURON 750 MHz + Cooler ->192Mb SDram PC133 ->HDD 30 Gb IDE UDMA 7200 rpm + Cooler ->Een gewone Floppydrive ->LiteOn 24x10x40x CD-ReWriter ->HITACHI DVD SPELER 12X DVD 40X CDROM ->Microsoft Internet Keyboard ->Logitech Infrarood USB/PS-2 Muis ->Trust SoundWave 300P Boxen ->En een GeForce 3 Titanium 500 Videocard ============================== Alvast heel hartelijk bedankt voor uw mening. (mocht dit niet in het juiste forum staan, zou 1 van de moderator's het dan kunnen verplaatsen en mij er op kunnen wijzen? :oops: bvd!)
Link naar reactie
[quote:542ae5c980="E gozeling"][quote:542ae5c980="bkuipers"][quote:542ae5c980="Slashhead"]Doe dit maar in hardware algemeen. Dus dit topic gaat verhuizen.[/quote:542ae5c980] ok dan, nou mensen, wat denkt u :D[/quote:542ae5c980] Eigenlijk denk ik meet aan: Te koop aangeboden.[/quote:542ae5c980] hangt er van af hoeveel die waard is, lees de topic! :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...