Ga naar inhoud

Digitale camera


Aanbevolen berichten

Ik zoek een goede, en goedkope digitale camera. Ik moet er foto's mee kunnen maken, hoeft niet achterlijk groot zoals 2000x nog wat.. maar ook niet te klein. Hij moet goede kwalitiet zijn, en op xp lopen. Ook moet ik een stuk of 50 foto's op de camera kunnen zetten. Wie heeft er suggesties? Mijn max. budget is ongeveer 200 euro. Alvast bedankt.
Link naar reactie
Ik denk dat het je niet gaat lukken wat je wil,want voor 200 euro kun je niet veel verwachten zeker geen opslag van 50 foto's met goede kwaliteit. Ik denk dat je dan zeker een geheugenkaartje er bij moet kopen (blijft er nog minder over voor de camera). Ik denk dat je in die prijsklasse bij een Mustek oid. terrecht komt. Misschien is dit wat voor je? http://www.kieskeurig.nl/kieskeurig/kieskeurig.nsf/digcmerk/6F08CA5F593A5CF7C1256ABD00645826?opendocument Suc6.
Link naar reactie
[quote:491ee92a0a="Wes-ley"]Ik zoek een goede, en goedkope digitale camera. Ik moet er foto's mee kunnen maken, hoeft niet achterlijk groot zoals 2000x nog wat.. maar ook niet te klein. Hij moet goede kwalitiet zijn, en op xp lopen. Ook moet ik een stuk of 50 foto's op de camera kunnen zetten. Wie heeft er suggesties? Mijn max. budget is ongeveer 200 euro. Alvast bedankt.[/quote:491ee92a0a] Tip spaar even verder want voor rond de 200 euro is er niet veel soeps te krijgen. Zonde van je geld
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...