Ga naar inhoud

Harddisk ?? of wat ?


Aanbevolen berichten

Ik heb een Dell Latitude met een IBM 4.3 Gb schijf, Cdrom en er is geen floppy drive. W98. Nadat ik een paar programma's had verwijderd startte de comp. opnieuw op. Helaas: Ongeldige diskette; vervang diskette en druk op toets. enzv.enzv. Verder niets. Opstartdiskette heb ik niet:( floppydrive ook niet trouwens) In de bios kan ik niets vinden wat verkeerd staat en ik heb ook alles wel geprobeerd. De bios herkent de HD wel. Mijn vraag; bestaat er een CDrom programma om iets mee aan te vangen. Als ik van een andere laptop een HD met os en programma's plaats; werkt dat dan ( afgezien van een eventuele andere storing ). Zou de data terug te halen zijn. Zou het iets met de fat kunnen zijn. Veel vragen en ik baal vreselijk. bedankt voor reacties.
Link naar reactie
Bedankt voor de reactie, dat is goed nieuws. Ik ben op dit moment in het midden oosten en kan geen privebericht via outlook versturen en moet dus via hotmail. Zou u mij een bericht kunnen sturen via hotmail. bertopreis@hotmail.com . Dan kan ik u weer terugschrijven met adresgegevens. Zet u uw bankrekeningnr. erbij en wat de kosten zijn. Dit is fantastisch nieuws. bedankt. poorter
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...