Ga naar inhoud

past nieuwe harde schijf?


Aanbevolen berichten

In Computertotaal 7/8 2002 staat een test met harde schijven. Ik ben geintereseerd in een maxtor of een ibm. alleen is de een 40 gb en de ander 60 gb. Ik wil een 60 gb en ik weet dat die bestaan van die fabrikanten, maar leveren die schijven ook (ongeveer) dezelfde prestaties?En welke van de twee zou het beste zijn? Een andere vraag: zou mijn moederbord hem herkennen en mee overweg kunnen? (moederbord: P2 350 mhz, asus p2b 440bx met ik dacht udma 66.) Code maxtor 60 gb: DiamondMax Plus D740X 6L060J3 Code IBM 60 gb: Deskstar 120GXP IC35L060VR
Link naar reactie
Je eerste vraag welke het beste is Maxtor of IBM, weet alleen dat maxtor schrijven staan voor kwaliteit en zeer goed hun werk doen met IBM hep ik geen ervaring... Mijn ervaring over je tweede vraag is dat sommige ouwe moederborden pas met grote HD's kunnen werken na een BIOS flash. Gewoon ff de asus website afzoeken en kijken of er een bios update beschikbaar is voor ondersteuning van grote HD's voor jouw type bord. Mijn moederbord (slot1 PIII intel 440BX) deed alleen maar raar toen ik er een tijdje geleden een Maxtor 40 GB bij zette, na een bios flash alles in 1 keer werkend.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...