Ga naar inhoud

Harde schijf kapot?


Aanbevolen berichten

Hallo Ik heb een Pentium II 350 Mhz. en van de een op de andere dag start mijn pc nietmeer op Nu heb ik alles geformatteerd en geprobeerd w 98 er opnieuw op te zetten. Dit lukt gedeeltelijk na het in stellen van de hardware gaat de computer opnieuw opstarten en geeft de melding dat windows voor de eerste keer wordt gestard. Dan hoor je ongeveer het geluid van het diskettestation (het is denk ik de harde schijf) en dan stopt het systeem en doet gewoon niks meer. Is er buiten scandisk iets om je harde schijf te testen en hoe weet ik nu of de schijf echt kapot is?
Link naar reactie
Heb ik inmiddels geprobeerd. Het installen van W98 lukt opzich wel, maar na de laatste configuratie, (DETECTING HARDE WARE), dan hoor ik een geluid alsof je het "A" station hoort. Maar de harde schijf weigerd dan elke beweging. Je ziet het lampje van de hd branden maar na een uur brand deze nog steeds. Kortom w98 wordt niet volledig geinstalleerd. En ik kan vanaf dat moment helemaal niks meer met de compter doen. Maar mijn vraag blijft dus Hoe kan ik mijn harde schijf nog meer controleren buiten scandisk e.d Is er een programma te downloaden die een uitgebreide test kan doen met mijn HD, omdat ik deze blijf verdenken
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...