Ga naar inhoud

blikseminslag ?


Aanbevolen berichten

Na mijn vakantie starte ik mijn PC op en bleek hij zo dood als een pier. Ik heb hem naar de reparateur gebracht en daar bleek vrijwel ieder onderdeel defect te zijn: moederbord, scsi-controller, netwerkkaart, cd roms, harde schijven en misschien nog wel meer. De reparateur was er van overtuigd dat dit door onweer veroorzaakt is. Nu heb ik een paar vragen : 1 Ik heb maar 1 PC defect, de andere doet nog, kan dat dan ? 2 Mijn scanner, monitor en printer doen het nog wel, kan dat ook ? 3 Er is verder thuis niets defect, kan dat ook ? 4 Ik ben in de buurt de enige met schade, kan dat dan ook ? kortom kan ik dit als onweerschade hard maken bij een verzekering ? Heeft de reparateur gelijk of juist niet ? kan een andere oorzaak ineens een hele PC slopen ?
Link naar reactie
Hallo Rude. Ja dat kan, je kan de enige zijn; het kan ook dat alleen die ene PC defect is gegaan. Ik heb hetzelfde net achter de rug met een handsfree huistelefoon. Alleen die telefoon was kapot, voor de rest niets. De reperateur heeft dat zwart op wit gezet, datum van het noodweer erbij en de verzekering heeft inmiddels uitbetaald.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...