Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ik wil graag een all-in-one printer kopen (hoeft niet met perse met fax) en ben op zoek naar een test of review over deze apparaten. Weet iemand een link? Ik kan me herinneren een x ergens iets gelezen te hebben maar kan het niet meer terug vinden. Suggesties/aanbevelingen voor een all-in-one printer zijn v. h. welkom Ik wil ook graag weten hoe het zit met de (veradelijke ?) inktpatronen. Ik neem aan dat er per merk/model nogal verschil in zit..? alvast bedankt
Link naar reactie
Zelf heb ik de HP-PSC720, goed ding, alleen de patronen zijn niet aan te slepen :evil: , dus als je veel print neem dan een laserprinter.(die meerwaarde is er na een jaar ook wel uit door de patronen) Ik weet dat HP all-in-one-laser printers heeft. BTW: in C!T nr.6 van dit jaar staat een test met 7 all-in-one-printers, waarbij: HP-PSC950 voor €500 als best getest LEXMark All-in-One-X63 voor €280 de beste kwaliteit/prijs. Succes met je keuze
Link naar reactie
Ik heb thuis een HP G55 staan en daar ben ik erg tevereden mee...het is een all-in-one met een flatbed scanner en geen autofeed voor de scanner, verder zit er geen fax op... Wat betreft het inktverbruik dat vindt ik zelf nog wel mee vallen ik heb het ding nu anderhalf jaar staan en ik heb pas 1 maal de cartridges hoeven vervangen (na ongeveer een jaar) en het is niet dat ik zelden print...wat mij betreft een aanraden... Deze all-in-one heeft ook de mogelijkheid om voorzien te worden van een duplex-unit waarmee de printer automatisch dubbelzijdig kan printen...is vindt ik zelf ook een handige feature... Succes met het maken van je keuze, Greetz, Edge
Link naar reactie
[quote:d91e7e6e97="Martijn Verstappen"][quote:d91e7e6e97="Rob The Great"]Bedenk wel als je een 3 in 1 apparaat koopt, dat als er een van die apparaten kapot gaat het hele apparaat weg moet voor reparatie. Dat is niet geval als je drie losse apparaten heb. :wink:[/quote:d91e7e6e97] klopt, maar 3 apparaten=3 x kans op stuk gaan :)[/quote:d91e7e6e97] Maar een all in one heeft ook kans om 3 x stuk te gaan. Maar wat ik wilde zeggen is dat als er een kapot gaat van de losse apparaten altijd nog twee apparaten hebt staan. :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...