Ga naar inhoud

Lite on 40 x 12 x 48


Aanbevolen berichten

Gisteren heb ik een nieuwe cd brander gekocht: de LiteOn 10x12x48. Bij de brander werd een versie van Nero geleverd 5. nogwat. Nu probeer ik een (audio) cd te kopieren maar krijg vervolgens steeds de melding: "dit station ondersteunt geen audio extractie" en weigert vervolgens alle diensten. De helpdesk van Norrod had hier nog nooit van gehoord dus probeer ik nu dit probleem via dit forum op te lossen. Alvast bedankt voor jullie reactie(s).
Link naar reactie
[quote:1105941d36="Freebirds"]Gisteren heb ik een nieuwe cd brander gekocht: de LiteOn 10x12x48. Bij de brander werd een versie van Nero geleverd 5. nogwat. Nu probeer ik een (audio) cd te kopieren maar krijg vervolgens steeds de melding: "dit station ondersteunt geen audio extractie" en weigert vervolgens alle diensten. De helpdesk van Norrod had hier nog nooit van gehoord dus probeer ik nu dit probleem via dit forum op te lossen. Alvast bedankt voor jullie reactie(s).[/quote:1105941d36]LiteOn 10x12x48? 40x12x48 :wink: je moet die nero eff update naar 5.5.9.0. het kan zijn dat je cdrom geen AE ondersteundt. probeer het zo eens. eerst de muziek cd op de hdisk zetten met je brander en dan pas de cd branden
Link naar reactie
[quote:ca8740f521="Freebirds"]Gisteren heb ik een nieuwe cd brander gekocht: de LiteOn 10x12x48. Bij de brander werd een versie van Nero geleverd 5. nogwat. Nu probeer ik een (audio) cd te kopieren maar krijg vervolgens steeds de melding: "dit station ondersteunt geen audio extractie" en weigert vervolgens alle diensten. De helpdesk van Norrod had hier nog nooit van gehoord dus probeer ik nu dit probleem via dit forum op te lossen. Alvast bedankt voor jullie reactie(s).[/quote:ca8740f521] Hoe probeer je hem te branden van cd-rom--->cd-brander of eerst naar de harddisk? Probeer hem eens van cd-rom--->brander te branden. Ik heb dezelfde brander, maar ik heb nog niet geprobeerd een cd te branden. De versie van Nero die ik erbij geleverd kreeg werkte verder prima.
Link naar reactie
Lees de cd ook met je brander !! De lite on zal sowieso wel beter en sneller zijn met het lezen van audio dan je wat oudere cdrom. (branders zijn over het algemeen hele goede lezers, beter dan menig cdrom speler) Het is natuurlijk ff langzamer om eerst met je brander te lezen en daarna te branden, maar het is zekerder en geeft een betere kwaliteit over het algemeen. (hoeft niet eens langzamer te zijn als de DAE van je cdrom erg traag is, DAE = Digitale Audio Extractie)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...