Ga naar inhoud

cd brander werkt plots niet meer


Aanbevolen berichten

:oops: Dag allemaal, mijn cd-writer (een ide 4x4x32) werkt niet meer na installeren easy cd creator 5 platinium, met xp-update. Heb nog wel een update bij Roxio gedaan , en daar hebben ze "take two" uitgechakeld in mijn configuratie. Het rare is dat bij controle hard-en software, mijn systeem zegt dat apparaat normaal werkt. Al wat ik kan gedaan krijgen is dat de cdr zich uitgooit. Heb wel al een paar honderdtal cd's gebrand, zou hij kapot zijn ? Vriendelijke groeten en dank Ed.
Link naar reactie
[quote:b2570309f3="Wisja"]Als hij nog kan lezen betekend dat alles behalve dat hij ook nog zou kunnen schrijven. Heb al met meerdere branders gehad dat het lezen geen probleem was maar dat schrijven niet meer ging.[/quote:b2570309f3] Nee, maar ik heb eenmaal gehad dat een cd-rw drive kapot ging en toen was de laser gewoon op zn einde. Mocht alles nog niet werken, probeer hem dan eens in een andere pc. En geeft hij geen foutmelding of zo als hij de cd-r uitgooit? En vertel eens welk merk je hbt (drive dan) En plextor> maakt niet uit dat ik jhe voor was, als meerdere mensen hetzelfde zeggen komt het overtuigender over heb ik uit mn lessen NL gehaald tenminste. :P
Link naar reactie
[quote:16a8c03308="Tweaker"]Un-install eens alles wat je aan brandersoftware op je systeem hebt staan, schakel de brand-optie van XP uit en installeer opnieuw. Ik vind het té toevallig dat een brander gelijktijdig met de installatie van nieuwe software kapot zou zijn...[/quote:16a8c03308] Idd, wel erg toevallig, maar hardware gaat net kapot als t niet moet meestal, dat is mijn ervaring. Probeer er anders eens win98se op te gooien en dan effe te kijken met nero, als ie t dan ook niet doet is de hoop wel over :P
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...