Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hallo Ik wordt een beetje gallisch van die muis van mij , elke keer die bal schoon maken.................. Dus wil ik een muis zonder bal kopen. Helaas heb ik een wat oudere computer met een serieele aansluiting. Geen probleem dacht ik , een verloopstekkertje ertussen en voila!!! Helaas werdt me in de balloze muizenwinkel verteld dat dat dus niet werkt!!!!!!!!!!! Vraag is dus:klopt dat? Reijer
Link naar reactie
[quote:92894f0ab8="Reijer Hollander"]Hallo Geen probleem dacht ik , een verloopstekkertje ertussen en voila!!! Helaas werdt me in de balloze muizenwinkel verteld dat dat dus niet werkt!!!!!!!!!!! Vraag is dus:klopt dat? [/quote:92894f0ab8] Ik vrees van wel. In een aantal zeldzame situaties (die ik nog niet ben tegengekomen) kan het best werken. Als er een verloop bestaat, dan wordt zo'n onderdeel gelijk meegeleverd met de muis. Overigens dacht ik op een beurs wel zo'n balloze muis te hebben gezien met verloopstuk voor RS232. Maarre, USB is natuurlijk ook een optie.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...