Ga naar inhoud

Polar infrared interface vs laptop windows XP


Aanbevolen berichten

Hoi Forum , Sinds een maand heb ik een laptop van het merk Jewel 1440 , hier zitten geen compoorten op. Ik heb een Polar 610 sporthorloge die ik op de computer uit kan lezen met een infrarode interface. Omdat er geen compoorten op de laptop zitten heb ik een USB interface gekocht. De interface werkt feilloos met de vaste computer met windows 2000 maar op de laptop werkt hij niet. Ik krijg bij apparaten beheer bij USB interface een geel driehoekje en als ik alles doe wat er bij de probleemoplossingen staat werkt hij nog steeds niet. Het digitale fototoestel doet het perfect met de usb poort. Ligt het aan windows XP, de polar site heeft alleen windows 98 en 2000 upgrade en vlgs iedereen moet de 2000 ook werken met XP. Wie weet raad want ik wil graag dat de usb interface werkt. HELP :oops: :oops: :oops: Els Chrispijn Papendrecht.
Link naar reactie
Wie is iedereen, vraag ik me af. Het klopt inderdaad dat je in veel gevallen de WIN2000 drivers kan gebruiken in XP. Maar dit is lang niet altijs zo. Staat er op de site van Polar dat die 2000 driver geschikt zou moeten zijn voor XP. Zo ja dan zit er inderdaad iets fout. Staat er niets op de site vermeld over XP dan kun je er vanuit gaan dat het dus niet werkt en moet je wachten op een XP driver. Een e-mail sturen naar Polar help misschien ook wel, die kunnen je vast verder helpen.
Link naar reactie
Dear Els, Thank you for your e-mail. We have tested the PPP 3.0 software on computers running windows XP and it works well. However, we have a had some customer feedback stating the contrary. We are currently looking into this issue further, it seems that it will run on some XP computer configurations but not others. When we have a fix for this, we will release another update. Best regards, Jonathan Shewring Technical Support Assistant Polar Electro Oy Finland ____________________________________ Hoi Wisja, Ik kreeg inderdaad dit mailtje van Polar. Bedankt voor je reactie. Groetjes. Els
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...