Ga naar inhoud

USB probleem


Aanbevolen berichten

Mijn zuster heeft een digitale camera, een Fuji Finepix2800Zoom, op haar PC aangesloten via een USB-port. Op de andere USB-port zit een HP-scanner, een MS-keyboard en een Logitech-muis. De muis zat voorheen op de USB-port waar nu de camera zit. Beide USB-porten hebben correct gewerkt, echter nu de camera alleen op 1 USB-port zit is het niet mogelijk de card van de camera te lezen. De PC loopt compleet vast en alleen resetten helpt. Een USB-reader i.p.v. de camera geeft hetzelfde probleem. De software voor de camera is correct geinstalleerd. De USB-reader heb ik op mijn eigen PC getest en deze werkt goed. Haar PC is een Celeron533Mhz van ca. 2 jaar oud, de USB versie is niet 2.0 en dit zal wel versie 1.1 zijn. OS is Wondows98SE. Kan iemand mij zeggen waarom haar PC vastloopt terwijl alles toch echt correct is aangesloten en geinstalleerd? Bij voorbaat dank
Link naar reactie
Wat je eens zou kunnen proberen is om Windows in de veilige modus op te starten en dan bij apparatenbeheer alles van USB te verwijderen. Als Windows opnieuw opstart worden deze weer opnieuw geinstalleerd (wel even de windows cd erbij houden). Indien nodig installeer je de stuurprogramma's van de reader etc weer. Misschien dat dit helpt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...