Ga naar inhoud

Welke muis?


Aanbevolen berichten

Hallo daar 'k had ff een vraagje. Ik ben van plan een nieuwe muis te kopen maar ik heb geen zin om meer als 30 Euro te besteden. Het liefst is het een optical muis. Welke raden jullie me aan? Ik speel veel games en dat is eigenlijk het enige wat ik verder met deze comp doe. Welke muis raden jullie me aan en waarom? Alle tips zijn welkom Alvast bedankt
Link naar reactie
Hij moet zowiezo lekker in de hand liggen :) Maar afgezien daarvan: mocht je toch een 'mechanische' muis (dus met zo'n balletje) willen kopen, koop dan een goeie. Dus een goed merk. Die zijn 1000x beter dan die muizen voor <10 euro. Die gaan heel snel herrie maken. Zelf heb ik een Logitech muis (Pilot Scroll+ is het type geloof ik). Die werkt nog steeds perfect :D
Link naar reactie
[quote:c74331dc8a="@l"] misschien wel aan een nieuwe (optische) muis toe..... vandaar...; wat gebruiken (misbruiken) jullie voor (optische) muis? [/quote:c74331dc8a] Ik heb recent de [url=http://www.logitech.com/index.cfm?page=products/details&CRID=3&CONTENTID=4979&countryid=22&languageid=1]Cordless MouseMan Optical[/url] van Logitec gekocht en ik moet zeggen dat ik daar heel tevreden over ben. Het enige nadeel is natuurlijk het prijskaartje, nl. 75 euro.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...