Ga naar inhoud

cdrw's niet meer te lezen/formateren


Aanbevolen berichten

Hoi, Ik kan opeens geen cdrw's meer branden en formateren. Ik gebruik sinds het uit is nero 5.5.9.0. En cdr's gingen voorheen allemaal goed. Gister wilde ik wat data op een cdrw branden en toen ging er iets fout. Hij gaf wat error's in het samenvattingsscherm (of hoe je dat noemt). Branden mislukt. Ik die cdrw formateren (eerst quick en later ook full), gaat ook niet goed. De ene keer nog vager als de andere. Paar keer 'power calibration error' gezien (is een HP brander btw). Ik nog 2 cdrw's geprobeerd. Weer fout. Weer formateren, weer errors en niet leesbare cdrw's. Nu heb ik 3 cdrw's liggen die door 3 brandprogs niet meer geformateerd kunnen worden omdat ze niet eens ge-accessed kunnen worden. cd-spelers/branders van een vriend van mij kunnen er ook niks meer mee. Zijn ze nu naar de haaien en kan ik ze weggooien ? Hoe kan dat ? Alvast bedankt.
Link naar reactie
Ha, Ik had ook een hp brander met die foutmelding. Ik heb toen mijn brander opgestuurd naar hp en deze hebben ze vervangen. Denk dat ie stuk is. Kan ook zijn dat je ineens andere cd's gebruikt (had ik ook) maar dat geloof ik niet, je verhaal zo te lezen. Probeer nog eens een oudere versie van nero. bv 5.5.1.8. Die werkte bij mij wel goed. Ik had ook een nieuwere versie van nero geinstalleerd toen ik die problemen kreeg. Kun je in ieder geval proberen! Groet, Arjan S.
Link naar reactie
[quote:af31649d26="Arjan S"]Ha, Ik had ook een hp brander met die foutmelding. Ik heb toen mijn brander opgestuurd naar hp en deze hebben ze vervangen. Denk dat ie stuk is. Kan ook zijn dat je ineens andere cd's gebruikt (had ik ook) maar dat geloof ik niet, je verhaal zo te lezen. Probeer nog eens een oudere versie van nero. bv 5.5.1.8. Die werkte bij mij wel goed. Ik had ook een nieuwere versie van nero geinstalleerd toen ik die problemen kreeg. Kun je in ieder geval proberen! Groet, Arjan S.[/quote:af31649d26] ok, tnx ! Ik zal 'ns wat dingen uitzoeken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...