Ga naar inhoud

Partitie verprutst????????


Aanbevolen berichten

Tja ik heb het volgende probleem: ik heb bij iemand een 60 gig maxtor ingebouwd. Hij had al een 20 gig seagate, maar nu is er het volgende gebeurd: het partities maken in fdisk ging met de 60 gig prima. Ik daarna de partities van de 20 gig weggegooid. Nieuwe maken, heb ik nog maar 2 van de 20 gig over aan ruimte ???? Weet iemand hoe dit komt. Ik heb al in de bios gekeken en daar staat met autodetect ook de goede waarde niet meer. Iemand die dit vaker heeft gehad.
Link naar reactie
Met fdisk werken lukt ook wel dat is het probleem ook niet :) Het is echter zo dat de schijf nu in het bios ook staat aangegeven als 2,1 gig schijf. Ik mis dus een hele sloot aan gigabytes. Ik geloof dat ik het hele stuk ruimte van wat eerst de primary partitie was weg is. Fdisk geeft ook een error (weet niet meer welke :oops: ). Kan ik nog een andere FDISK proberen of gewoon partion magic erop en dan maar wat proberen terwijl de schijf in de bios ook verkeerd staat en ik hem met autodetectie niet groter krijg door hem opnieuw te laten detecteren. Iemand nog een idee. Of moet ik een programma van seagate downloaden en kijken of ik daar wat mee kan doen of helpt dit ook niet.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...