Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ik sta op het punt een nieuwe pc aan te schaffen. Het gaat er om een uit de top 10 van Juni. Ben geneigd on de Enforcer te nemen. Maar CD romland die de Babylon voert is hier vlak bij. Rekening houdend met het feit dat ik mijn huidige monitor zal blijven gebruiken en ik nooit games doe en ook in geluid niet geinteresserd ben, is mijn vraag : wat is jullie advies Henk
Link naar reactie
tja... ik kan je wel zomaar een advies geven, maar ik ben totaal geen pentium fan, dus als ik een advies geef, zit er in dat systeem een Athlon. Je wou een computer kopen uit de top10 van juni, en dat was de top10 'pentium pc' constatering: kennelijk kan geld je niet zo veel schelen, je speelt geen spellen, dus volgens mij heb je dan echt geen pentium 4 2,2ghz nodig. Je wilt je bestaande monitor blijven gebruiken, waarom wil je dan een computer aanschaffen waar een monitor bij zit? ok, dat waren de vragen, nu het antwoord: Uit die top10 komt de ENFORCER er als beste uit, deze is ook vrij duur, aangezien je geen spellen speelt heb je voor de komende jaren ook genoeg aan 1,8 ghz, en 256 mb (i.p.v. 2,2 ghz en 256 mb) dat is dus de mido MAR 212, voor dus een veel betere prijs/kwaliteitverhouding. Het systeem van babylon zou ik absoluut niet kiezen. Deze presteert stukken minder, dan voor de zelfde prijs die je voor de winnaar van de test betaald. Toch uiteindelijk om maar weer eens op mijn athlon gekte trug te komen, waarom laat je niet ergens een kastje assemleren met een xp'tje er in? veeeeeeeel goedkoper! en prestaties zijn nix minder
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...