Ga naar inhoud

Firmware cdrom updaten


Aanbevolen berichten

Het zou nog wel eens in je cache kunnen zitten. Normaal cached het OS de cd. Als je er dan een nieuwe cd in doet, leest hij de cd niet meer in en geeft hij de oude nog steeds weer. Met een firmware los je dit inderdaad niet op. Misschien dat er op de microsoft site wel wat info te vinden is... Misschien dat er een registry waarde is, die dit oplost??? Groet, Arjan S.
Link naar reactie
Misschien helpt dit je verder (echter wel in het Engels), ik heb het probleem ook gehad maar toen was ik na een installatie van brander software (en het daarna weer verwijderen) alle CD-Rom stations kwijt. het onderstaande heeft me toen uit de brand geholpen. Als je het probeerd maak voor alle veiligheid eerst een backup van je registerfiles, dit kun je met regedit.exe doen. this is the solution that worked for me, use at your own risk and backup reg before trying. Use regedit to remove all keys that windows will allow you to delete from this full string: HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet001\Control\Class\{4D36E965-E325-11CE-BFC1-08002BE10318} reboot. your cd's should spin again (spent an hour or so troubleshooting) i hope it helps you. this is a serious error if you ever get it because no cd drivers that i know of work since there is no dos. Remember this post or save it just in case it happens to you
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...