Ga naar inhoud

cd branden lukt niet meer


Aanbevolen berichten

Sinds kort lukt het branden van audio CD's niet meer.Ik gebruik Nero 5.5.8.2.en een Philips CDD 3610 brander. Ik wil dan een audio-cd maken van bepaalde mp3 nummers. In het begin gaat alles goed Lead-in wordt geschreven, daarna eerste nummer en meestal bij tweede nummer komt de melding "invalid field in parameter" en houdt hij er mee op. Winamp herkent deze CD dan wel; laat alle nummers zien maar kan alleen het eerste nummer afspelen. Ook op een bepaalde stereoinstallatie bij ons wordt de cd herkent en kan hij het eerste nummer afspelen. Ook vreemd is dat het op een CDrw wel allemaal goed gaat. De gebruikte CDr's zijn van Sony, en de eerste cdr's uit hetzelfde doosje hebben het wel goed gedaan. Wie kan mij helpen??
Link naar reactie
maak je brander eens schoon. maak brander open maak de lazerlens schoon met kodak lens cleaner. smeer de lazer geleiders in met silicone vet(te koop bij de gamma). er kan door de hitte van het branden lezen van een cd het vet dat op de lazer geleider's zit verbranden aan koekken dan krijg je een sluier van vet en andere bende op je lazerlens. siliconevet heeft een heel hoog smeltpunt van daar dit soort vet
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...